Pracovná ponuka

Incident Manager (1st Level Support - Help Desk)

Miesto práce
Nitra
Pracovný pomer
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Is the first contact person for customers (internal) on service requests, orders and access management and ensures the execution of the orders
  • Records, categorizes and prioritizes the incident with appropriate diligence, in order to facilitate a swift and effective resolution.
  • In case of service requests or new demands, informs the user to contact the request fulfillment team or the client manager
  • Solves an incident (service interruption) within the agreed time schedule, where necessary with the aid of a workaround, usually with involment of problem manager
  • In case of time schedule not met, transfers the incident to a suitable group within 2nd Level Support
  • Submits the Incident Record to a final quality control before it is closed
  • Informs the management about major incidents
  • Records escalation about incident handling (customer satisfaction not fulfilled) and hands over to incident manager
  • Is part of process optimization in all incident handling processes

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 1.100 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností (+13. plat)

Zamestnanecké výhody, benefity

Vaše osobné údaje sú spracované v súlade s Podmienkami ochrany osobných údajov

Informácie o výberovom konaní

Vaše osobné údaje sú spracované v súlade s Podmienkami ochrany osobných údajov UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., ktoré sa nachádzajú na našej webstránke.
Link: https://www.uniqa-gsc.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Intermediate knowledge of IT software- and hardware in general (e.g. W7, Office 2007)
  • Service Desk software knowledge preferable
  • Knowledge of German and English (doesn't need to be fluent but at least communicative level)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dcérska spoločnosť konzernu UNIQA Insurance Group.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.
Palárikova 3
949 01 Nitra
http://www.uniqa-gsc.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Petra Kečkešová
E-mail: poslať životopis
ID: 3762576   Dátum zverejnenia: 13.9.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1.100 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností (+13. plat)