Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci/a oddelenia riadenia produktov
Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?
Do našej energetickej spoločnosti hľadáme vedúceho produktového oddelenia, ktorý bude mať kľúčovú rolu pri vývoji, rozvoji a podpore nekomoditných produktov, ako je napríklad fotovoltika pre domácnosti a firmy. Táto pozícia si vyžaduje silné vedenie a schopnosť pracovať naprieč rôznymi oddeleniami s cieľom zabezpečiť úspech produktov na trhu.
Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?
1. Strategické riadenie produktov:
- Tvoriť a implementovať produktové stratégie zamerané na zvýšenie trhového podielu a zákazníckej spokojnosti.
- Zodpovednosť za celkový výkon a evolúciu produktového portfólia.
- Definovať ciele pre produkty a zabezpečovať ich sledovanie a hodnotenie.
2. Koordinácia rozvoja a uvedenia na trh:
- Viesť proces od nápadu po uvedenie na trh, vrátane plánovania, testovania a spustenia produktov.
- Zabezpečovať všetky aspekty produktu v súlade s technickými, právnymi a trhovými požiadavkami.
3. Spolupráca a komunikácia s internými oddeleniami:
- Pravidelná koordinácia s IT, predajom, marketingom a právnym oddelením, pre zabezpečenie bezproblémovej implementácie a podpore produktov.
4. Manažment vzťahov s externými partnermi:
- Budovať a udržiavať silné obchodné vzťahy s dodávateľmi, technologickými partnermi a distribútormi.
- Manažment a vedenie tímu produktových manažérov a špecialistov
5. Analýza a monitorovanie trhu:
- Monitorovať trhové trendy, analyzovať konkurenciu a na základe získaných dát navrhovať úpravy existujúcich produktov alebo vývoj nových produktov.
- Identifikovať príležitosti a hrozby, adaptovať stratégie podľa dynamiky trhu.
Čo požadujeme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Požadovaná prax
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 5 rokov skúseností v oblasti riadenia produktov, ideálne v energetickom sektore.
- Skúsenosti s vedením tímu a projektovým manažmentom.
- Výborné komunikačné a organizačné schopnosti.
- Znalosť CRM a databázových systémov výhodou.
- Silné analytické schopnosti a orientácia na detail.
- Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí a prispôsobiť sa meniacim sa trhovým podmienkam.
Čo ponúkame
- Voľno navyše: Užívajte si 3 dni dovolenky a ďalšie 3 dni voľná naviac.
- Pracovný čas: 37,5 hodinový pracovný týždeň, flexi pracovný čas, možnosť práce z domu (Home Office) 48 dní/rok, 4 hodiny súkromnej priepustky/mesiac.
- Stravovanie: Oceníte našu podporu pri stravovaní s príspevkom vo výške 55% z hodnoty stravovacej poukážky navýšený o ďalších 0,60 eur.
- Zdravie v centre pozornosti: Naše Dni zdravia sú plné bezplatných prednášok, športových aktivít a možností vyšetrení a testovania zdravia priamo na pracovisku.
- Dôchodkové príspevky: Prispievame do Vášho dôchodkového sporenia, pričom suma príspevku závisí od Vášho veku.
- Rast vedomostí a zručností: Ponúkame Vám príležitosť získavať nové vedomosti a zručnosti rôznymi formami vzdelávania v jednej z najväčších energetických spoločností na Slovensku. Parkovanie: Parkovacie miesto priamo v areáli (v Bratislave).
Viac informácií o benefitoch nájdete v našom profile.
Ďalšie informácie
Do výberového konania budú zaradení iba uchádzačky/uchádzači, ktoré/í spĺňajú požadované kritériá.
O výsledku výberového konania budú vyrozumení všetci uchádzači.
HR konzultant SPP
3 kolegovia