Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckeho centra Michalovce
Miesto výkonu práce:
Michalovce
Platové podmienky:
950 - 1 350 EUR/mesiac1.350 EUR priemerný mesačný zárobok. Základná mzda pri nástupe 950 EUR + 20% variabilná zložka + provízie za predaj. Navyše k tomu ďalšie zaujímavé finančné benefity. Úprava základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po roku. V prípade úspešného predaja môžete dosiahnuť vyšší príjem províziami z predaja produktov.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.
Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?
Hľadáme nového kolegu, ktorý má skúsenosti s prácou na klientskom centre (banka, poisťovníctvo, mobilní operátori) a je dobrý v predaji. Pracovať budete len počas pracovných dní (víkendy a sviatky máte voľné).
Čo budete u nás robiť?
- Predávať plyn, elektrickú energiu, produkty a služby našej spoločnosti.
- Poskytovať našim zákazníkom poradenstvo a informácie o faktúrach, platbách, produktoch, úspore energií.
- Uzatvárať zmluvy so zákazníkmi.
- Riešiť rôzne požiadavky, príp. sťažnosti našich zákazníkov.
Zašlite nám Váš životopis a pridajte sa do nášho tímu zákazníckeho centra v Michalovciach.
Čo požadujeme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti s predajom a zákazníckym servisom na klientskych centrách ako banka, poisťovníctvo, mobilní operátori.
- Odolnosť voči stresu.
- Komunikačné a predajné zručnosti.
- IT zručnosti: Práca v programe SAP výhodou.
Čo ponúkame
- Práca v príjemnom prostredí a zákaznícky orientovanom tíme.
- Po nástupe do zamestnania si prejdete komplexným zaškolením v trvaní cca 3 týždne.
- Motivačný provízny systém.
- Pravidelné školenia.
- Budete mať priestor na osobnostný a odborný rast (projekty, workshopy, kurzy) v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku.
- Dovolenka a ďalšie voľná naviac.
- Množstvo ďalších výhod a benefitov.
Viac sa dočítate v našom profile.
Ďalšie informácie
Ide o osobný kontakt s klientom (nie o prácu v call centre).
Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
2 nadriadení
3 kolegovia
3 kolegovia
ID: 4539894
Dátum zverejnenia: 16.3.2023
2023-03-16
lokalita: Michalovce Pozícia: Obchodný referent, Odborný predajca, Osobný bankár, Privátny bankár, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: SPP
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac