Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team Leader Klientskeho centra SPP Žilina
Miesto výkonu práce:
Žilina
Platové podmienky:
1 300 EUR/mesiac+ 25% variabilná zložka mzdy a ďalšie zaujímavé benefity. Možnosť úpravy základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po rok.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: 01.08.2020
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.
Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?
Ste prirodzeným lídrom, ľudia vás radi nasledujú? Baví vás práca s ľuďmi, ste talent v komunikácii? Je vám blízky svet obchodu a služieb? Spokojnosť zákazníka je u vás na prvom mieste? Viedli ste tím ľudí a ste dobrý v predaji?
Rád organizujete, riešite zložitejšie situácie, máte radi rôznorodú prácu? Nemáte radi stereotyp? Vďaka práci pri riešení problémov zákazníkov a organizovaní práce nášho zákazníckeho centra ho nebudete pociťovať.
Čo budete u nás robiť?
Koordinovať, usmerňovať a zodpovedať za činnosti príslušného zákazníckeho centra s cieľom zvyšovania efektivity a kvality starostlivosti o zákazníkov.
Školiť a koučovať zamestnancov zákazníckeho centra.
Uzatvárať zmluvy so zákazníkmi, riešiť reklamácie, sťažnosti a požiadavky zákazníkov, rokovať so zákazníkom za účelom vymáhania pohľadávok, uzatvárať dohody o splátkach.
Ponúkať produkty a služby zákazníkom, poskytovať technické poradenstvo.
Vykonávať dohodnuté zmluvné zmeny v informačnom systéme a spracovávať predzmluvný vzťah pri pripájaní nových zákazníkov.
Rád organizujete, riešite zložitejšie situácie, máte radi rôznorodú prácu? Nemáte radi stereotyp? Vďaka práci pri riešení problémov zákazníkov a organizovaní práce nášho zákazníckeho centra ho nebudete pociťovať.
Čo budete u nás robiť?
Koordinovať, usmerňovať a zodpovedať za činnosti príslušného zákazníckeho centra s cieľom zvyšovania efektivity a kvality starostlivosti o zákazníkov.
Školiť a koučovať zamestnancov zákazníckeho centra.
Uzatvárať zmluvy so zákazníkmi, riešiť reklamácie, sťažnosti a požiadavky zákazníkov, rokovať so zákazníkom za účelom vymáhania pohľadávok, uzatvárať dohody o splátkach.
Ponúkať produkty a služby zákazníkom, poskytovať technické poradenstvo.
Vykonávať dohodnuté zmluvné zmeny v informačnom systéme a spracovávať predzmluvný vzťah pri pripájaní nových zákazníkov.
Čo požadujeme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Požadovaná prax
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax a skúsenosti s vedením tímu v retail-e, napr. v pobočke banky.
Skúsenosti s predajom a zákazníckym servisom na klientských centrách ako banka, poisťovníctvo, mobilní operátori.
Odolnosť voči stresu.
Dobrá komunikačné a predajné zručnosti.
Ďalšie IT zručnosti:
Práca v programe SAP výhodou.
Skúsenosti s predajom a zákazníckym servisom na klientských centrách ako banka, poisťovníctvo, mobilní operátori.
Odolnosť voči stresu.
Dobrá komunikačné a predajné zručnosti.
Ďalšie IT zručnosti:
Práca v programe SAP výhodou.
Čo ponúkame
Kafetériu benefitov (finančný príspevok na zdravotnú starostlivosť, kultúru, šport, regeneráciu pracovnej sily a pod.).
3 dni dovolenky navyše.
Parkovacie miesto v nákupnom centre.
Stravovacie poukážky v hodnote 5,10 EUR (príspevok je 55% z tejto hodnoty) + príspevok zo sociálneho fondu vo výške 0,60 eur na každú stravovaciu poukážku.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku a množstvo iných výhod a benefitov.
Viac sa dočítaš v našom profile.
3 dni dovolenky navyše.
Parkovacie miesto v nákupnom centre.
Stravovacie poukážky v hodnote 5,10 EUR (príspevok je 55% z tejto hodnoty) + príspevok zo sociálneho fondu vo výške 0,60 eur na každú stravovaciu poukážku.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku a množstvo iných výhod a benefitov.
Viac sa dočítaš v našom profile.
Ďalšie informácie
Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
1 nadriadený
5 kolegov
5 kolegov
ID: 3929775
Dátum zverejnenia: 26.6.2020
2020-06-26
lokalita: Žilina Pozícia: Klientský pracovník, Supervízor call centra, Team leader Spoločnosť: SPP
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac