Team Leader Klientskeho centra SPP Žilina

Miesto výkonu práce:
Žilina
Platové podmienky:
1 300 EUR/mesiac+ 25% variabilná zložka mzdy a ďalšie zaujímavé benefity. Možnosť úpravy základnej mzdy po skúšobnej dobe a následne po rok.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu: 01.08.2020
Staňte sa súčasťou firmy, ktorá je najväčším dodávateľom energií na slovenskom trhu a viackrát získala ocenenie Spoločnosť s najefektívnejším riadením ľudského kapitálu v sektore energetika.

Aké úlohy a povinnosti Vás čakajú?

Ste prirodzeným lídrom, ľudia vás radi nasledujú? Baví vás práca s ľuďmi, ste talent v komunikácii? Je vám blízky svet obchodu a služieb? Spokojnosť zákazníka je u vás na prvom mieste? Viedli ste tím ľudí a ste dobrý v predaji?
Rád organizujete, riešite zložitejšie situácie, máte radi rôznorodú prácu? Nemáte radi stereotyp? Vďaka práci pri riešení problémov zákazníkov a organizovaní práce nášho zákazníckeho centra ho nebudete pociťovať.

Čo budete u nás robiť?
Koordinovať, usmerňovať a zodpovedať za činnosti príslušného zákazníckeho centra s cieľom zvyšovania efektivity a kvality starostlivosti o zákazníkov.
Školiť a koučovať zamestnancov zákazníckeho centra.
Uzatvárať zmluvy so zákazníkmi, riešiť reklamácie, sťažnosti a požiadavky zákazníkov, rokovať so zákazníkom za účelom vymáhania pohľadávok, uzatvárať dohody o splátkach.
Ponúkať produkty a služby zákazníkom, poskytovať technické poradenstvo.
Vykonávať dohodnuté zmluvné zmeny v informačnom systéme a spracovávať predzmluvný vzťah pri pripájaní nových zákazníkov.

Čo požadujeme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax a skúsenosti s vedením tímu v retail-e, napr. v pobočke banky.
Skúsenosti s predajom a zákazníckym servisom na klientských centrách ako banka, poisťovníctvo, mobilní operátori.
Odolnosť voči stresu.
Dobrá komunikačné a predajné zručnosti.
Ďalšie IT zručnosti:
Práca v programe SAP výhodou.

Čo ponúkame

Kafetériu benefitov (finančný príspevok na zdravotnú starostlivosť, kultúru, šport, regeneráciu pracovnej sily a pod.).
3 dni dovolenky navyše.
Parkovacie miesto v nákupnom centre.
Stravovacie poukážky v hodnote 5,10 EUR (príspevok je 55% z tejto hodnoty) + príspevok zo sociálneho fondu vo výške 0,60 eur na každú stravovaciu poukážku.
Získanie nových vedomostí a zručností.
Odborný rast a vzdelávanie v jednej z najväčších a najsilnejších energetických spoločností na Slovensku a množstvo iných výhod a benefitov.
Viac sa dočítaš v našom profile.

Ďalšie informácie

Pretože nie je možné stretnúť sa so všetkými prihlásenými uchádzačmi, do výberového konania budú zaradení iba uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá.
Všetci uchádzači však budú o výsledku vyrozumení.
Na osobnom pohovore sa s Vami stretne:
Denisa Rohošková
HR konzultant SPP
Veľkosť tímu:
1 nadriadený
5 kolegov
 
ID: 3929775  Dátum zverejnenia: 26.6.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac