Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor dopravných služieb (m/ž) - zastupovanie počas dlhodobej PN
Miesto práce
Čulenova 6, Bratislava
Čulenova 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 625 EUR/mesiacod 1625 EUR v závislosti od skúseností a praxe kandidáta + 10 % ročná výkonnostná odmena
Od 1 625 EUR/mesiacod 1625 EUR v závislosti od skúseností a praxe kandidáta + 10 % ročná výkonnostná odmena
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu dopravných služieb hľadáme šikovného kolegu/kolegyňu, ktorá nám pomôže hlavne v administratívnej činnosti spojenej s riadením vozového parku.
Vašou úlohou bude:
• Práca v interných systémoch spoločnosti
• Práca s GPS monitoringom
• Práca v SAPe
• Spracovávanie administratívnych podkladov k závierke PHL
• Spracovávanie závierky PHL
• Spracovávanie objednávok
• Spracovávanie faktúr
• Tvorba reportov
Vašou úlohou bude:
• Práca v interných systémoch spoločnosti
• Práca s GPS monitoringom
• Práca v SAPe
• Spracovávanie administratívnych podkladov k závierke PHL
• Spracovávanie závierky PHL
• Spracovávanie objednávok
• Spracovávanie faktúr
• Tvorba reportov
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne a flexibilná pracovná doba
• Hybridný model fungovania umožňuje po zaškolení možnosť občasnej práce z domu
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Finančný príspevok na stravovanie 5,85 EUR netto bez doplatku zamestnanca
• Silný sociálny program
• Osobný účet - finančný príspevok 1050 EUR brutto ročne, určený na Vašu regeneráciu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie max 3 % zo základnej mzdy
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Široká škála interných a externých školení
• Široká ponuka benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu (MultiSport karta) a kultúry
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Bezplatná poradňa pre zamestnancov (psychologická, finančná, právna)
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne a flexibilná pracovná doba
• Hybridný model fungovania umožňuje po zaškolení možnosť občasnej práce z domu
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Finančný príspevok na stravovanie 5,85 EUR netto bez doplatku zamestnanca
• Silný sociálny program
• Osobný účet - finančný príspevok 1050 EUR brutto ročne, určený na Vašu regeneráciu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie max 3 % zo základnej mzdy
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Široká škála interných a externých školení
• Široká ponuka benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu (MultiSport karta) a kultúry
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Bezplatná poradňa pre zamestnancov (psychologická, finančná, právna)
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
Informácie o výberovom konaní
Zastupovanie počas dlhodobej PN
Výška základnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 625 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku a bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta. K základnej mzde prináleží ročná výkonnostná odmena vo výške 10 % pri 100 % plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 23.04.2024
Výška základnej mzdy je stanovená na úrovni od 1 625 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku a bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta. K základnej mzde prináleží ročná výkonnostná odmena vo výške 10 % pri 100 % plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 23.04.2024
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, všeobecné
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*MS Office (excel, word, outlook, powerpoint) – pokročilý
*Hospodárska korešpondencia
*SAP - pokročilý
*Komunikačné zručnosti
*Flexibilita
*Zodpovednosť
*Vodičský preukaz B - výhodou, nie je podmienka
*MS Office (excel, word, outlook, powerpoint) – pokročilý
*Hospodárska korešpondencia
*SAP - pokročilý
*Komunikačné zručnosti
*Flexibilita
*Zodpovednosť
*Vodičský preukaz B - výhodou, nie je podmienka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poslaním spoločnosti je bezpečná a spoľahlivá distribúcia elektriny na území západného Slovenska. Je najväčším distribútorom elektriny v krajine a realizuje významné investície do obnovy distribučných zariadení a rozvoja elektronických služieb pre svojich zákazníkov. www.zsdis.sk
Počet zamestnancov
1518 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Západoslovenská distribučná, a. s.
Čulenova 6
816 47 Bratislava
Čulenova 6
816 47 Bratislava
Kontakt
ID: 4803460
Dátum zverejnenia: 9.4.2024
2024-04-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 625 EUR/mesiac