Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor podpory v úseku správy energetických zariadení (zástup MD/RD)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 117 EUR/mesiacod 1117 EUR brutto v závislosti od skúseností + 5 % ročná výkonnostná odmena
Od 1 117 EUR/mesiacod 1117 EUR brutto v závislosti od skúseností + 5 % ročná výkonnostná odmena
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Poskytovanie administratívnej podpory vedúcemu úseku alebo kolegom v rámci útvaru pri príprave porád a ostatných podkladov
• Plánovanie termínov obchodných rokovaní a pracovných stretnutí
• Sledovanie, plnenie termínovaných, operatívnych úloh organizačných
útvarov a evidencia úloh z porád orgánov spoločnosti
• Definovanie požiadaviek pre tvorbu ročného plánu DS
• Rozpis ročného plánu a vytvorenie podkladov pre sledovanie plnenia rozpočtu
• Zodpovednosť za prebratie, evidenciu a založenie korešpondencie
• Evidencia rozhodnutí vydaných orgánmi činnými v trestnom konaní a ich
priraďovanie podľa charakteristiky trestného skutku, krádež a poškodzovanie energetických zariadení
• Príprava podkladov pre fakturáciu a vypracovanie zmlúv
• Zodpovednosť za hospodárenie s prostriedkami reprezentačného fondu
• Plánovanie termínov obchodných rokovaní a pracovných stretnutí
• Sledovanie, plnenie termínovaných, operatívnych úloh organizačných
útvarov a evidencia úloh z porád orgánov spoločnosti
• Definovanie požiadaviek pre tvorbu ročného plánu DS
• Rozpis ročného plánu a vytvorenie podkladov pre sledovanie plnenia rozpočtu
• Zodpovednosť za prebratie, evidenciu a založenie korešpondencie
• Evidencia rozhodnutí vydaných orgánmi činnými v trestnom konaní a ich
priraďovanie podľa charakteristiky trestného skutku, krádež a poškodzovanie energetických zariadení
• Príprava podkladov pre fakturáciu a vypracovanie zmlúv
• Zodpovednosť za hospodárenie s prostriedkami reprezentačného fondu
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• Silný sociálny program
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Osobný účet – finančné prostriedky určené na Vašu regeneráciu 1050 EUR brutto ročne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Široká ponuka interných a externých školení
• Športové kluby a podujatia pre Vás aj Vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• Silný sociálny program
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Osobný účet – finančné prostriedky určené na Vašu regeneráciu 1050 EUR brutto ročne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Široká ponuka interných a externých školení
• Športové kluby a podujatia pre Vás aj Vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
Informácie o výberovom konaní
Zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni minimálne 1117 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku a bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta. Ročná výkonnostná odmena je vo výške 5% pri 100% plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 11.05.2021
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni minimálne 1117 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku a bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta. Ročná výkonnostná odmena je vo výške 5% pri 100% plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 11.05.2021
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické, všeobecné vysokoškolské I a II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
*Príjemné vystupovanie, spoľahlivosť, diskrétnosť, samostatnosť
*Flexibilný prístup k práci, pro-klientská orientácia a vynikajúci time management
*Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
*Príjemné vystupovanie, spoľahlivosť, diskrétnosť, samostatnosť
*Flexibilný prístup k práci, pro-klientská orientácia a vynikajúci time management
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poslaním spoločnosti je bezpečná a spoľahlivá distribúcia elektriny na území západného Slovenska. Je najväčším distribútorom elektriny v krajine a realizuje významné investície do obnovy distribučných zariadení a rozvoja elektronických služieb pre svojich zákazníkov. www.zsdis.sk
Počet zamestnancov
1518 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Západoslovenská distribučná, a. s.
Čulenova 6
816 47 Bratislava
Čulenova 6
816 47 Bratislava
Kontakt
ID: 4069744
Dátum zverejnenia: 27.4.2021
2021-04-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Rozpočtár/kalkulant Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 117 EUR/mesiac