Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zaujíma ťa trh s energiami a práca s Excelom? Ak áno, pridaj sa k nám.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 257 EUR/mesiacod 1257 EUR brutto v závislosti od skúseností kandidáta + 20% výkonnostná odmena
Od 1 257 EUR/mesiacod 1257 EUR brutto v závislosti od skúseností kandidáta + 20% výkonnostná odmena
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zodpovednosť za vypracovanie komplexných biznis analýz korporátneho predaja: zmluvné hodnoty zákazníka, štatistika predaja, pohľadávky, zostavy pre zákazníkov podľa zazmluvnených požiadaviek, materiály do predstavenstva a pod.
• Participovať na tvorbe obchodných plánov a definovaní KPI, zároveň vyhodnocovať plány predaja a plnenia definovaných KPI.
• Vypracovávať pravidelné a ad-hoc analýzy predaja a profitability a reporty pre úsek korporátneho predaja (výnosy na báze produktových portfólií, náklady, forecasty predaja a ostatných relevantných ukazovateľov.
• Kontrolovať správnosť a konzistentnosť údajov v informačnom systéme spoločnosti a súlad dát s platnými metodickými usmerneniami a procesmi spoločnosti.
• Participovať na resegmentácii a segmentácii v portfóliu Korporátneho predaja.
• Navrhovať optimalizácie reportov, ich dátovej štruktúry a systémovej dostupnosti – SAP – ISU/PUS, PES, Business Explorer, Pricing tool, Customer relationship management (CRM).
• Tvorba a nastavenie nových reportov v rámci zefektívnenia reportingu korporátneho predaja.
• Spravovať externé databázy s informačnými údajmi a väzby medzi nimi a priečinky segmentu korporátneho predaja.
• Vytvárať nové reporty a dátové štruktúry v DWh systéme.
• Vytvárať a udržiavať zákaznícku kartu a reporting v CRM (nastavovať a spravovať príležitosti na predaj, aktivity na obchodného partnera, marketingové atribúty a kontaktné osoby).
• Navrhovať riešenia na elimináciu zistených nedostatkov a na optimalizáciu a zefektívňovať procesy, metodiky a pracovné postupy pri tvorbe podkladov.
• Participácia na projektoch na základe pridelenej role.
• Participovať na tvorbe obchodných plánov a definovaní KPI, zároveň vyhodnocovať plány predaja a plnenia definovaných KPI.
• Vypracovávať pravidelné a ad-hoc analýzy predaja a profitability a reporty pre úsek korporátneho predaja (výnosy na báze produktových portfólií, náklady, forecasty predaja a ostatných relevantných ukazovateľov.
• Kontrolovať správnosť a konzistentnosť údajov v informačnom systéme spoločnosti a súlad dát s platnými metodickými usmerneniami a procesmi spoločnosti.
• Participovať na resegmentácii a segmentácii v portfóliu Korporátneho predaja.
• Navrhovať optimalizácie reportov, ich dátovej štruktúry a systémovej dostupnosti – SAP – ISU/PUS, PES, Business Explorer, Pricing tool, Customer relationship management (CRM).
• Tvorba a nastavenie nových reportov v rámci zefektívnenia reportingu korporátneho predaja.
• Spravovať externé databázy s informačnými údajmi a väzby medzi nimi a priečinky segmentu korporátneho predaja.
• Vytvárať nové reporty a dátové štruktúry v DWh systéme.
• Vytvárať a udržiavať zákaznícku kartu a reporting v CRM (nastavovať a spravovať príležitosti na predaj, aktivity na obchodného partnera, marketingové atribúty a kontaktné osoby).
• Navrhovať riešenia na elimináciu zistených nedostatkov a na optimalizáciu a zefektívňovať procesy, metodiky a pracovné postupy pri tvorbe podkladov.
• Participácia na projektoch na základe pridelenej role.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• Silný sociálny program
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Osobný účet – finančné prostriedky určené na vašu regeneráciu 1050 EUR brutto ročne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Široká ponuka interných a externých školení
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• Silný sociálny program
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Osobný účet – finančné prostriedky určené na vašu regeneráciu 1050 EUR brutto ročne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Široká ponuka interných a externých školení
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
Informácie o výberovom konaní
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni minimálne 1257,- EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku. Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
Ročná odmena je vo výške 20% pri 100% plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 03.07.2020
Ročná odmena je vo výške 20% pri 100% plnení ukazovateľov.
Žiadosti zasielajte do: 03.07.2020
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*Microsoft Excel - práca s veľkým množstvom dát a databázami, programovanie aplikačných formulárov pre makrá.
*Kreativita, tímová spolupráca, komunikačné schopnosti, organizačná schopnosť a analytické myslenie.
*Pozitívny vzťah k číslam, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita a samostatnosť, dôslednosť so zmyslom pre detail, schopnosť adaptácie na zmeny.
*Microsoft Excel - práca s veľkým množstvom dát a databázami, programovanie aplikačných formulárov pre makrá.
*Kreativita, tímová spolupráca, komunikačné schopnosti, organizačná schopnosť a analytické myslenie.
*Pozitívny vzťah k číslam, vysoké pracovné nasadenie, flexibilita a samostatnosť, dôslednosť so zmyslom pre detail, schopnosť adaptácie na zmeny.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ZSE Energia, a.s., patrí k najväčším dodávateľom elektriny a plynu na Slovensku. Svojim zákazníkom poskytuje tiež množstvo doplnkových služieb a komplexné riešenia zamerané na využitie obnoviteľných zdrojov a technológií pre inteligentné domácnosti. www.zse.sk
Počet zamestnancov
281 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ZSE Energia, a. s.
Čulenova 6
816 47 Bratislava
Čulenova 6
816 47 Bratislava
Kontakt
ID: 3929899
Dátum zverejnenia: 26.6.2020
2020-06-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 257 EUR/mesiac