Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora na úseku procesného riadenia a zákaz.služieb
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Spracovať a optimalizovať operatívnu agendu pridelených úsekov
• Sledovať, vyhodnotiť čerpanie rozpočtu za jednotlivé úseky spoločnosti
• Plánovať a pripraviť prognózy vývoja čerpania rozpočtu
• Kontrolovať správnosť účtovných dokladov a zabezpečiť ich korektné zaúčtovanie a evidenciu v IS spoločnosti
• Komplexné zabezpečenie úloh vyplývajúc z predpisov BOZP a PO pre pridelené úseky
• Sledovať, vyhodnotiť a pripraviť základné podklady k verejným obstarávaniam v rozsahu definovanej kompetencie
• Participácia na projektoch na základe pridelenej role
• Pripraviť podklady, vyhodnotenie a forecast čerpania rozpočtu v rozsahu definovanej kompetencie
• Pripomienkovať a navrhnúť potrebné úpravy v riadiacich dokumentoch spoločnosti
• Organizovať, aktualizovať a optimalizovať pracovné stretnutia a porady vedúcich úsekov
• Zabezpečiť operatívne úlohy pre pridelené úseky v SAP HR (evidovanie pracovného času, stravné lístky, výplatné pásky, čerpanie dovoleniek)
• Zadávať objednávky a POBJ do IS spoločnosti
• Skontrolovať, spracovať a zabezpečiť vecné schválenie došlých FA spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie
• Komplexná správa došlej a odoslanej pošty vrátane evidencie a zaradenia dokumentov v IS spoločnosti pre pridelené úseky
• Zabezpečiť operatívnu podporu pre vedúcich úsekov (služobné cesty, používanie vozidla, vyúčtovanie reprezentačných nákladov)
• Pripraviť zápisy z pravidelných porád úsekov
• Participácia na inventarizácií
• Zabezpečiť rezerváciu miestností pre pridelené úseky na základe definovaných požiadaviek
• Správa prístupových práv do spoločných adresárov na serveri
• Sledovať, vyhodnotiť čerpanie rozpočtu za jednotlivé úseky spoločnosti
• Plánovať a pripraviť prognózy vývoja čerpania rozpočtu
• Kontrolovať správnosť účtovných dokladov a zabezpečiť ich korektné zaúčtovanie a evidenciu v IS spoločnosti
• Komplexné zabezpečenie úloh vyplývajúc z predpisov BOZP a PO pre pridelené úseky
• Sledovať, vyhodnotiť a pripraviť základné podklady k verejným obstarávaniam v rozsahu definovanej kompetencie
• Participácia na projektoch na základe pridelenej role
• Pripraviť podklady, vyhodnotenie a forecast čerpania rozpočtu v rozsahu definovanej kompetencie
• Pripomienkovať a navrhnúť potrebné úpravy v riadiacich dokumentoch spoločnosti
• Organizovať, aktualizovať a optimalizovať pracovné stretnutia a porady vedúcich úsekov
• Zabezpečiť operatívne úlohy pre pridelené úseky v SAP HR (evidovanie pracovného času, stravné lístky, výplatné pásky, čerpanie dovoleniek)
• Zadávať objednávky a POBJ do IS spoločnosti
• Skontrolovať, spracovať a zabezpečiť vecné schválenie došlých FA spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie
• Komplexná správa došlej a odoslanej pošty vrátane evidencie a zaradenia dokumentov v IS spoločnosti pre pridelené úseky
• Zabezpečiť operatívnu podporu pre vedúcich úsekov (služobné cesty, používanie vozidla, vyúčtovanie reprezentačných nákladov)
• Pripraviť zápisy z pravidelných porád úsekov
• Participácia na inventarizácií
• Zabezpečiť rezerváciu miestností pre pridelené úseky na základe definovaných požiadaviek
• Správa prístupových práv do spoločných adresárov na serveri
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 20.09.2017
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
oblasť vzdelania nie je rozhodujúca
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Prax na pozícii/v oblasti
administratívna podpora, práca s excelom, Sapom...
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*samostatnosť
*komunikatívnosť
*dobré organizačné schopnosti
*počítačová zručnosť
*excel
*SAP výhodou
*samostatnosť
*komunikatívnosť
*dobré organizačné schopnosti
*počítačová zručnosť
*excel
*SAP výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3180510
Dátum zverejnenia: 6.9.2017
2017-09-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník, Office manager, Rozpočtár/kalkulant Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou