Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista VAS fakturácie a pohľadávok
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedenie viacerých agend a/alebo zložitejšej agendy.
Plánovať, organizovať, viesť a realizovať agendu fakturácie a správy pohľadávok vybraných produktov, spracovávať výstupy použitím analýzy údajov a vlastným úsudkom, spracovávať návrhy položiek plánov, metodické usmernenia, návrhy na zefektívnenie činností v príslušnej oblasti, vydávať stanoviská a pripomienky.
Zabezpečiť konzistenciu vedľajšej a hlavnej účtovnej knihy, spracovávať platby zákazníkov, spracovávať denné prenosy dát do hlavnej účtovnej knihy, kontrolovať ich, reportovať účtovné zápisy, riešiť chybové stavy. Spravovať, kontrolovať a inventarizovať účty.
Organizovať a vyhodnocovať testovanie nových nastavení v rámci tímu, pracovať na pridelených projektoch a plniť úlohy, ktoré z toho vyplývajú. Vytvárať návrhy metodických postupov pri nových funkcionalitách, alebo zmenách, navrhovať zefektívnenie činností v príslušnej oblasti. Konzultovať a koordinovať riešenia mimo vlastný útvar. Spolupracovať a komunikovať s inými organizačnými útvarmi a externými subjektmi.
Poskytovať poradenstvo inými organizačným zložkám, alebo kolegom mimo vlastného útvaru. Konzultovať a koordinovať riešenia mimo vlastný útvar s dopadom na vlastnú agendu. Kontrolovať dodržiavanie metodických postupov a spolupracovať na tvorbe pracovných postupov alebo jednoduchších koncepcií.
Mentorovať ostatných členov tímu.
- Spolupráca na príprave harmonogramu fakturácie, koordinovanie činností spojených s fakturáciou (s relevantnými oddeleniami) a správou pohľadávok, predkladanie návrhu harmonogramu nadriadenému
- Plánovanie a spúšťanie hromadných behov pre zúčtovanie, fakturáciu a tlač, platobných behov, behov upomínania, kontrolovanie výstupov týchto behov, kontrolovanie vzoriek faktúr a schvaľovanie spustenia tlače a odoslania výstupných dokumentov príjemcom
- Realizácia individuálnych prípadov zúčtovania, fakturácie, platobných behov, upomínania a podobne
- Realizácia automatických behov párovania položiek platieb, riešenie výnimiek a chýb, manuálne priraďovanie platieb
- Monitorovanie spracovania zúčtovania, fakturácie, tlače faktúr, upomínania a riešenie výnimiek a chýb, ktoré pri spracovaní vzniknú
- Reportovanie a informovanie o stave fakturácie a pohľadávok pracovníkov dotknutých útvarov podľa dohodnutého distribučného zoznamu s cieľom zabezpečiť informovanosť o priebehu a kvalite procesov fakturácie a správy pohľadávok
- Kontrolovanie správnosti nastavenia procesov fakturácie a správy pohľadávok a podávanie návrhov na zefektívnenie činností v procese
- Spolupráca na riešení incidentov a zmenových požiadaviek v pridelenej oblasti zodpovednosti
- Analyzovanie a riešenie požiadaviek zaslaných na tím fakturácie a správy pohľadávok
Plánovať, organizovať, viesť a realizovať agendu fakturácie a správy pohľadávok vybraných produktov, spracovávať výstupy použitím analýzy údajov a vlastným úsudkom, spracovávať návrhy položiek plánov, metodické usmernenia, návrhy na zefektívnenie činností v príslušnej oblasti, vydávať stanoviská a pripomienky.
Zabezpečiť konzistenciu vedľajšej a hlavnej účtovnej knihy, spracovávať platby zákazníkov, spracovávať denné prenosy dát do hlavnej účtovnej knihy, kontrolovať ich, reportovať účtovné zápisy, riešiť chybové stavy. Spravovať, kontrolovať a inventarizovať účty.
Organizovať a vyhodnocovať testovanie nových nastavení v rámci tímu, pracovať na pridelených projektoch a plniť úlohy, ktoré z toho vyplývajú. Vytvárať návrhy metodických postupov pri nových funkcionalitách, alebo zmenách, navrhovať zefektívnenie činností v príslušnej oblasti. Konzultovať a koordinovať riešenia mimo vlastný útvar. Spolupracovať a komunikovať s inými organizačnými útvarmi a externými subjektmi.
Poskytovať poradenstvo inými organizačným zložkám, alebo kolegom mimo vlastného útvaru. Konzultovať a koordinovať riešenia mimo vlastný útvar s dopadom na vlastnú agendu. Kontrolovať dodržiavanie metodických postupov a spolupracovať na tvorbe pracovných postupov alebo jednoduchších koncepcií.
Mentorovať ostatných členov tímu.
- Spolupráca na príprave harmonogramu fakturácie, koordinovanie činností spojených s fakturáciou (s relevantnými oddeleniami) a správou pohľadávok, predkladanie návrhu harmonogramu nadriadenému
- Plánovanie a spúšťanie hromadných behov pre zúčtovanie, fakturáciu a tlač, platobných behov, behov upomínania, kontrolovanie výstupov týchto behov, kontrolovanie vzoriek faktúr a schvaľovanie spustenia tlače a odoslania výstupných dokumentov príjemcom
- Realizácia individuálnych prípadov zúčtovania, fakturácie, platobných behov, upomínania a podobne
- Realizácia automatických behov párovania položiek platieb, riešenie výnimiek a chýb, manuálne priraďovanie platieb
- Monitorovanie spracovania zúčtovania, fakturácie, tlače faktúr, upomínania a riešenie výnimiek a chýb, ktoré pri spracovaní vzniknú
- Reportovanie a informovanie o stave fakturácie a pohľadávok pracovníkov dotknutých útvarov podľa dohodnutého distribučného zoznamu s cieľom zabezpečiť informovanosť o priebehu a kvalite procesov fakturácie a správy pohľadávok
- Kontrolovanie správnosti nastavenia procesov fakturácie a správy pohľadávok a podávanie návrhov na zefektívnenie činností v procese
- Spolupráca na riešení incidentov a zmenových požiadaviek v pridelenej oblasti zodpovednosti
- Analyzovanie a riešenie požiadaviek zaslaných na tím fakturácie a správy pohľadávok
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 05.10.2016
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
fakturácia, účtovníctvo
Počet rokov praxe
5
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2741865
Dátum zverejnenia: 29.9.2016
2016-09-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Controller, Ekonóm, Fakturant, Finančný analytik, Hlavný účtovník, Konzultant Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou