Finančný referent / finančná referentka s nemeckým jazykom

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 511 EUR/mesiacZákladná mzda 1511 € Brutto + variabilná zložka (priemerná brutto mzda 1622€ brutto mesiac 1/12)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavná náplň

  • Administrácia vozového parku
  • Príprava odberateľských zmlúv, pripomienkovanie dodávateľských zmlúv, evidencia, správa a archivácia zmlúv
  • Sledovanie platnosti zmlúv, poskytovanie informácií o nutnosti aktualizácie, predĺženia zmlúv
  • Podpora účtovného oddelenia (outsourcing) pri mesačnej uzávierke 
  • Spracovanie došlých faktúr (príprava na zaúčtovanie - predkontácia, NS, Rozúčtovanie hromadných faktúr na jednotlivé NS)
  •  Príprava iných podkladov na zaúčtovanie (bankové výpisy, pokladničné doklady, výdajky)
  •  Príprava podkladov na tvorbu mesačných rezerv (náklady, výnosy), interné preúčtovania
  •  Sumarizácia a kontrola dokladov k výdajom zo zálohy jednotlivých NS
  • Komunikovanie s odberateľmi a dodávateľmi, riešenie prípadných nezrovnalostí na dokladoch
  • Evidovanie a archivovanie kópií dokladov
  • Spolupráca s účtovným oddelením (outsourcing) pri príprave mesačnej uzávierky, sprostredkovanie dokladov, konzultácie
  • Kontrola účtovníckeho reportu
  • Kontrola a spracovanie finančných výsledkov (účtovníckeho reportu) do mesačných reportov
  • Súčinnosť pri príprave a  príprava controllingových výstupov, analýz pre interné a externé účely
  • Správa riadených formulárov, aktualizácia procesov v spolupráci s celým oddelením A-GIS-F
  • Vyhotovovanie  a spracovanie  odberateľských faktúr, dobropisov a ťarchopisov na základe zmlúv a dostupných podkladov  

     Ostatné činnosti

  •  Práca v systéme Cognos, FitekIN
  •  Komunikácia s materskými spoločnosťami, obchodnými partnermi
  • Spolupráca pri tvorbe finančných a controllingových procesov spoločnosti
  • Iné úlohy podľa rozhodnutia nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Flexibilná pracovná doba
  • 13. a 14. plat
  • Podiel zo zisku spoločnosti
  • Školenia a jazykové kurzy zdarma
  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • Ročný príspevok na individuálny výber benefitov z Cafetérie + narodeninový bonus
  • Zvýhodnené celoročné cestovné poistenie pre zamestnancov
  • Príspevok darcom krvi
  • Príspevok pri narodení dieťaťa
  • Jubilejné pracovné odmeny
  • Možnosť využívania MultiSport karty
  • Zvýhodnené ponuky vo vybraných bankách a obchodoch
  • Zľavy na nákup koncernových vozidiel Volkswagen
  • Návšteva dopravného múzea v Bratislave zdarma
  • Odmena za nájdenie kolegov
  • Celoročný pitný režim
  • Úvodný balíček Volkswagen Group Services
  • Vitamínové balíčky
  • Parkovanie zdarma

Informácie o výberovom konaní

zastupovanie za MD/RD

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
  • pokročilé znalosti MS-Office (Excel, Word, Power Point, Outlook)
  • Znalosť práce s controllingovými databázami výhodou
  • Analytické, logické myslenie, samostatnosť, zodpovednosť, prezentačné zručnosti, koncepčný prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť VOLKSWAGEN GROUP SERVICES, s.r.o. s 85-percentným podielom spoločnosti Volkswagen Group Services GmbH a 15-percentným podielom spoločnosti Volkswagen Slovakia, a.s. poskytuje pre Volkswagen Slovakia, ako aj koncern Volkswagen komplexné a odborné personálne riešenia v procesoch automobilového priemyslu.

Zameriavame sa na administratívne, technicko-podporné i výrobné procesy, predovšetkým o oblasť zabezpečenia kvality, plánovacích činností, procesnej podpory nákupu, rôznych inžinierskych a administratívnych služieb. Ponúkame preto veľa atraktívnych pracovných miest v rôznych oblastiach. Navštívte naše pracovné ponuky a využite šancu rozvíjať s nami svoju kariéru.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Peter Kuzmín
E-mail: poslať životopis
Reagovať na ponuku
ID: 4456560  Dátum zverejnenia: 29.10.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 511 EUR/mesiac