Chief steward /Supervízor v kuchyni

Je zodpovedný za dodržiavanie čo najvyšších štandardov hygieny a čistoty vo všetkých zariadeniach na spracovanie potravín, ako aj v súvisiacich prevádzkových zariadeniach (priestory na umývanie riadu, nočné upratovanie, čistenie a údržba zázemia a prevádzkových zariadení):
• Dohliada na povinnosti všetkých umývačiek riadu a kuchynských pomocníkov, vrátane zariadení, prevádzky a súvisiacich nákladov.
• Dohliada na hygienu, čistotu, ako aj na úroveň kvality práce a služieb.
• Zabezpečuje, aby boli priestory "Back of House" (zázemia) udržiavané podľa najvyšších štandardov čistoty, aby sa dodržiavali plány čistenia a upratovania a aby boli ukončené.
• Usmerňuje a pomáha umývačkám riadu a kuchynským pomocníkom, aby čistenie a upratovanie bolo čo najefektívnejšie.
• Zabezpečuje, aby teplota vody a chemické hladiny čistiacich prostriedkov boli vhodné na čistenie a aby boli zdokumentované.
• Asistuje pri zabezpečovaní dostatočného množstva banketových prevádzkových zariadení a zariadení pre bufetové stoly.
• Pomáha kuchárom a kuchynskému personálu s rôznymi úlohami podľa potreby.
• Detailne kontrolujte správne používanie chemikálií a príslušenstva na umývanie.
• Koordinuje so šéfkuchárom stanovenie minimálnych a maximálnych prevádzkových zásob a dodávok a schvaľovanie skladových požiadaviek.
• Koordinuje a kontroluje s F&B manažérom a vedúcimi odbytových stredísk ich požiadavky na daný deň a ďalší deň.
• Pomáha pri umiestňovaní, pohybe a uložení banketových prevádzkových zariadení.
• Pomáha pri odbere zariadení a iných položiek zo skladu podľa potreby.
• Úzko spolupracuje so šéfkuchárom a F & B manažérom pri predvídaní potrieb hostí.
• Spolupracuje so všetkými oddeleniami, aby boli v prípade potreby zabezpečené pre prevádzku všetky položky.
• Vykonáva všetky potrebné kroky na zníženie straty striebra / príboru.
• Vykonáva všetky potrebné kroky na zníženie strát porcelánu a skla.
• Dohliada na schopnosť zamestnancov dodržiavať politiku predchádzania stratám, aby sa zabránilo nehodám a nákladom na kontrolu.
• Uplatňuje správne čistiace postupy (zariadenia, podlahy atď).
• Zabezpečuje správne používanie a čistenie všetkých strojov na umývanie riadu.
• Zabezpečuje, aby všetky zariadenia na skladovanie potravín a dopravu boli v prevádzkovom stave.
• Zabezpečuje dodržiavanie noriem pre manipuláciu s potravinami a sanitáciu.
• Zabezpečuje, aby pracovníci mali k dispozícii svoje pracovné pomôcky, vybavenie, nástroje a uniformy.
• Pripravuje mesačné správy o nedostatku striebra a porcelánu a náhrady a výmeny zariadení podľa potreby a v zmysle rozpočtu.
• Vedie a riadi svoj tím vo všetkých aspektoch a zabezpečuje dodržiavanie štandardov, ako je hore uvedené.
• Schopnosť dobre pracovať pod tlakom v rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí.
• Zabezpečuje disciplinárne postupy a vedie súvisiacu dokumentáciu podľa štandardných prevádzkových postupov.
• Podporuje a buduje vzájomnú dôveru, rešpekt a spoluprácu medzi členmi tímu.
• Vykonáva akúkoľvek inú primeranú úlohu stanovenú manažmentom hotela.

Informácie o pozícii

Iné výhody

  • práca v stabilnej a perspektívnej medzinárodnej spoločnosti
  • práca v atraktívnom prostredí Kúpeľného ostrova,
  • sme seriózna spoločnosť, ktorá ponúka príjemné pracovné prostredie a férové pracovné podmienky,
  • motivačný bonusový systém, Vianočná mzda
  • možnosť štúdia cudzích jazykov-hradí zamestnávateľ
  • zaujímavý sociálny program (možnosť rekreačných pobytov za zvýhodnených podmienok aj pre rodinu a priateľov zamestnanca, zvýhodnené ceny kúpeľných procedúr, fitnes,...)
  • kvalitné stravovanie
  • možnosť služobného ubytovania
  • teambuildingové aktivity

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

hotelové, gastro

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálnym kandidátom bude priateľský, rešpektovaný človek s dobrými ľudskými vlastnosťami so záujmom o kvalitu a „okom pre detail“. Vie dobre pracovať pod tlakom v rýchle sa meniacom prostredí a teší ho práca v tíme.
Preferujeme uchádzača s hotelovým vzdelaním a predchádzajúcimi, aspoň 2-ročnými riadiacimi skúsenosťami v „Stewardingu“ v hotelovej F & B prevádzke. Dôležité sú aj písomné a verbálne komunikačné zručnosti v angličtine spolu so silnými interpersonálnymi schopnosťami v riešení problémov.

Informácie o výberovom konaní

Ponúkaná základná zložka mzdy je minimálna a v závislosti od kvalifikácie uchádzača môže byť ponúknutá a dohodnutá vyššia základná mzda. Žiadosť a štruktúrovaný životopis v slovenskom aj v cudzom jazyku (AJ, príp. v NJ) zasielajte na uvedené kontaktné adresy.
Uvádzajte telefonický kontakt.
Zasielajte súhlas s evidovaním a spracovaním osobných údajov pre potrebu výberového konania.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, ale spoločnosť si vyhradzuje právu osloviť iba vybratých uchádzačov.
POŠLI PONUKU
ID: 3469352  Dátum zverejnenia: 14.8.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750€ mesačne brutto + motivačné zložky mzdy (osobné ohodnotenie, mesačné bonusy, vianočná mzda)