Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent služieb
Miesto práce
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves, Bratislava IV
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves, Bratislava IV
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 007 EUR/mesiac+ osobné ohodnotenie v závislosti od praxe kandidáta a ďalšie odmeny
1 007 EUR/mesiac+ osobné ohodnotenie v závislosti od praxe kandidáta a ďalšie odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Odbor služieb a predaja rozširuje svoj kolektív. Kolegovia budú zodpovedať za nasledovné činnosti:
- zabezpečovanie kompletnej agendy v oblasti nákupu/obstarávania tovarov, služieb a stavebných prác vrátane dlhodobého majetku,
- riešenie reklamácií, evidencie a správy majetku v rozsahu kompetencií Odboru 50300,
- vyraďovanie a likvidácia majetku, vedenie kompletnej agendy súvisiacej s procesom vyraďovania majetku,
- zodpovednosť za vybavenie požiadaviek na zabezpečenie tovarov, služieb, prác a investícií v rozsahu kompetencií v zmysle platnej legislatívy a IP,
- vybavenie reklamácií, záručný a pozáručný servis na dodané služby, práce a investície,
- zodpovednosť za vecnú a finančnú kontrolu pri likvidácii faktúr a spracovanie účtovných dokladov,
- spracovanie referencií na dodané služby a doručené tovary pre Odbor verejného obstarávania,
- vedenie evidencie správu dát v KIS (napr. správa kontraktov, príjem / výdaj / pohyb tovaru),
- zverejňovanie objednávok v zmysle platnej legislatívy a IP,
- pracovné činnosti súvisiace s prípravou, vyhotovením rámcových dohôd a sledovanie záväzkov, ktoré z nich vyplývajú,
- príprava podkladov k zaúčtovaniu pohľadávky z uzavretých zmlúv, sledovanie úhrad faktúr.
- zabezpečovanie kompletnej agendy v oblasti nákupu/obstarávania tovarov, služieb a stavebných prác vrátane dlhodobého majetku,
- riešenie reklamácií, evidencie a správy majetku v rozsahu kompetencií Odboru 50300,
- vyraďovanie a likvidácia majetku, vedenie kompletnej agendy súvisiacej s procesom vyraďovania majetku,
- zodpovednosť za vybavenie požiadaviek na zabezpečenie tovarov, služieb, prác a investícií v rozsahu kompetencií v zmysle platnej legislatívy a IP,
- vybavenie reklamácií, záručný a pozáručný servis na dodané služby, práce a investície,
- zodpovednosť za vecnú a finančnú kontrolu pri likvidácii faktúr a spracovanie účtovných dokladov,
- spracovanie referencií na dodané služby a doručené tovary pre Odbor verejného obstarávania,
- vedenie evidencie správu dát v KIS (napr. správa kontraktov, príjem / výdaj / pohyb tovaru),
- zverejňovanie objednávok v zmysle platnej legislatívy a IP,
- pracovné činnosti súvisiace s prípravou, vyhotovením rámcových dohôd a sledovanie záväzkov, ktoré z nich vyplývajú,
- príprava podkladov k zaúčtovaniu pohľadávky z uzavretých zmlúv, sledovanie úhrad faktúr.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej a dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti,
- príjemne pracovné prostredie v nových priestoroch business centra,
- pružný pracovný čas,
- skrátený pracovný čas na 37,5 hodiny,
- benefity podľa Kolektívnej zmluvy,
- príspevok vo výške ročnej diaľničnej známky,
- príspevok do III. piliera od 19,00 EUR/mesačne (Doplnkové dôchodkové sporenie)
- stravné lístky poskytované aj počas čerpania dovolenky,
- plus 5 dní dovolenky navyše oproti Zákonníku práce
- možnosť využívať vlastné rekreačne zariadenie,
- možnosť odborného vzdelávania.
- príjemne pracovné prostredie v nových priestoroch business centra,
- pružný pracovný čas,
- skrátený pracovný čas na 37,5 hodiny,
- benefity podľa Kolektívnej zmluvy,
- príspevok vo výške ročnej diaľničnej známky,
- príspevok do III. piliera od 19,00 EUR/mesačne (Doplnkové dôchodkové sporenie)
- stravné lístky poskytované aj počas čerpania dovolenky,
- plus 5 dní dovolenky navyše oproti Zákonníku práce
- možnosť využívať vlastné rekreačne zariadenie,
- možnosť odborného vzdelávania.
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vyhovujúcich uchádzačov, ktorí budú telefonicky informovaní ohľadom priebehu výberového konania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
SAP - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
SAP - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax s obstarávaním tovarov a služieb – výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- základné znalosti Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní,
- dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti,
- zodpovednosť za odbornú činnosť v oblasti nákupu a predaja,
- tímová práca pri plnení úloh odboru služieb a predaja,
- dôslednosť a precíznosť pri výkone pracovných činností.
- dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti,
- zodpovednosť za odbornú činnosť v oblasti nákupu a predaja,
- tímová práca pri plnení úloh odboru služieb a predaja,
- dôslednosť a precíznosť pri výkone pracovných činností.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná diaľničná spoločnosť vznikla v roku 2005 a jej 100% akcionárom je štát.
Zamestnáva viac ako 2 000 ľudí.
Úlohou spoločnosti je napĺňať ciele Programu prípravy a výstavby diaľnic, ktorý schvaľuje Vláda Slovenskej republiky.
Zabezpečuje niekoľko veľmi významných a štátom regulovaných činností, predovšetkým plánovanie, prípravu a výstavbu diaľnic, ich údržbu a realizáciu opráv.
V spolupráci s prevádzkovateľom mýtneho systému zabezpečuje spoplatnenie cestnej infraštruktúry v SR.
Pridanou hodnotou služieb, ktoré strediská vykonávajú je bezplatná služba pre motoristov Diaľničná patrola. Svojou činnosťou zvyšuje úroveň bezpečnosti cestnej premávky a zabezpečuje náležitý komfort cestujúcej verejnosti.
Zamestnáva viac ako 2 000 ľudí.
Úlohou spoločnosti je napĺňať ciele Programu prípravy a výstavby diaľnic, ktorý schvaľuje Vláda Slovenskej republiky.
Zabezpečuje niekoľko veľmi významných a štátom regulovaných činností, predovšetkým plánovanie, prípravu a výstavbu diaľnic, ich údržbu a realizáciu opráv.
V spolupráci s prevádzkovateľom mýtneho systému zabezpečuje spoplatnenie cestnej infraštruktúry v SR.
Pridanou hodnotou služieb, ktoré strediská vykonávajú je bezplatná služba pre motoristov Diaľničná patrola. Svojou činnosťou zvyšuje úroveň bezpečnosti cestnej premávky a zabezpečuje náležitý komfort cestujúcej verejnosti.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
E-mail: poslať životopis
Žiadna voľná pracovná pozícia vás neoslovila?
Online dotazník
ID: 4022522
Dátum zverejnenia: 19.1.2021
2021-01-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Obchodný referent, Odborný predajca, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 007 EUR/mesiac