Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent nákupu s nemeckým jazykom
Lokalita
Plavecký Štvrtok
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Ponúkaná mzda*
1 680 EUR/mesiacZákladná mesačná mzda od 1400 € a variabilná zložka mzdy 20 %. Suma základnej zložky mzdy je uvádzaná ako minimálna. Jej skutočná výška závisí od vašich individuálnych schopností, skúseností, odbornej praxe a bude predmetom vzájomnej dohody. Základná mesačná mzda môže byť upravená po zhodnotení výkonnosti.
Základná mesačná mzda od 1400 € a variabilná zložka mzdy 20 %. Suma základnej zložky mzdy je uvádzaná ako minimálna. Jej skutočná výška závisí od vašich individuálnych schopností, skúseností, odbornej praxe a bude predmetom vzájomnej dohody. Základná mesačná mzda môže byť upravená po zhodnotení výkonnosti.
Čo bude vašou hlavnou náplňou práce?
Ste dôsledný, samostatný a analytický typ so skúsenosťami v oblasti nákupu?
Hľadáme zanieteného nákupcu, pre ktorého budú výzvou rôzne technické zadania a ktorý vhodne doplní náš dobre fungujúci tím.
Čo bude vašou hlavnou náplňou práce?
Hľadáme zanieteného nákupcu, pre ktorého budú výzvou rôzne technické zadania a ktorý vhodne doplní náš dobre fungujúci tím.
Čo bude vašou hlavnou náplňou práce?
- Podpora seniorných nákupcov pri objednávkach s nízkou hodnotou (skúsenosti so SAP výhodou).
- Podpora seniorných nákupcov pri sumarizácii potrebnej dokumentácie pri inovatívnych projektoch.
- Zabezpečenie administratívneho procesu zmlúv od evidencie, registrácie, pripomienkovania, archivácie, práca s e-Officom.
- Vykonávanie činností súvisiacich s obstaraním tovarov, prác a služieb na základe schválených požiadaviek užívateľov (vyhľadávanie a výber vhodných dodávateľov, tovarov, prác a služieb).
- Príprava a realizácia drobných výberových konaní, príp. priekumov trhu pre dodávky, tovary a služby pod mentoringom seniorných nákupcov.
- Zodpovednosť za kontrakt manažment - interakcia s jednotlivými nákupcami, ako aj naprieč rôznymi oddeleniami a divíziami spoločnosti.
- Plnenie ostatných operatívnych úloh určených nadriadeným.
Aké znalosti a zručnosti by ste mali mať?
Aké výhody a benefity ponúkame?
- Ročné odmeny v závislosti od splnenia cieľov spoločnosti
- Systém zamestnaneckých výhod a benefitov:
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- Príspevok na dopravu do zamestnania
- Príspevok na regeneráciu pracovnej sily
- Sociálne výpomoci
- Príspevok pri narodení dieťaťa či dlhodobej práceneschopnosti
- Zamestnanecké pôžičky
- Príspevky na materské školy/školy - školné pre deti zamestnancov
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce z domu - „Home office“
- Platené dni voľna pri chorobe/zdravotnej indispozícii, tzv. „Sick days“
- Príjemné a tvorivé pracovné prostredie
- Možnosť ďalšieho profesijného rastu a sebarealizácie
- Kvalitný vzdelávací program
- Zázemie stabilnej spoločnosti s dlhodobou tradíciou
- Zaujímavé športové a kultúrne aktivity pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
ID: 4360555
Dátum zverejnenia: 16.5.2023
2023-05-16
lokalita: Plavecký Štvrtok Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Odborný referent, Špecialista nákupu zdravotnej starostlivosti, Vedúci nákupu Spoločnosť: NAFTA a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 680 EUR/mesiac