Vedúci/a oddelenia metodiky účtovníctva, výkazníctva a daní

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
2024-07-01
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 000 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a stupňa odbornosti kandidáta

Náplň práce

  • koordinácia 11 zamestnancov metodiky účtovníctva, výkazníctva
  • dohľad nad včasným a správnym výpočtom daňových povinností, vykonávanie kontrol
  • vypracovanie a aktualizácia interných smerníc a metodických usmernení v rámci metodiky účtovníctva, výkazníctva a daní
  • navrhovanie spôsobov ako znížiť daňové a administratívne zaťaženie spoločnosti, návrhy na zlepšovanie účtovných procesov
  • aktívna účasť na lokálnom skupinovom a Solvency II výkazníctve pre skupinu a pre regulačné orgány
  • identifikácia zmien v účtovnej a daňovej legislatíve a dohľad nad ich správnou implementáciou v rámci spoločnosti
  • spolupráca na projektoch spoločnosti

Požiadavky na kandidáta

  • vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa (ekonomický smer)
  • certifikácie ACCA, prípadne ADIT výhodou
  • min. 5 ročná prax na riadiacej funkcii
  • prax v poisťovníctve, finančnom sektore alebo Big4 výhodou
  • znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni 
  • znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint - pokročilý)
  • znalosť a orientácia v oblasti medzinárodných účtovných štandardov IAS/IFRS, štandardy relevantné pre poisťovníctvo, najmä IFRS 17 a IFRS 9
  • znalosť aktuálnej slovenskej legislatívy v oblasti účtovníctva a daní
  • skúsenosť so SAP výhodou
  • projektový manažment
  • dobré komunikačné schopnosti
  • schopnosť samostatne rozhodovať a riešiť problémy
  • presnosť, spoľahlivosť, dôslednosť
  • iniciatíva a návrh riešení

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačnej základnej mzdy)
  • príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
  • príspevok vo výške 250 € na diagnosticko-preventívnu prehliadku alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť v zazmluvnenom zariadení, prípadne 150 € ročne ako kompenzačný príspevok
  • zákonný príspevok na rekreačný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
  • príspevok na stravovanie 8 € na každý pracovný deň (aj počas čerpania dovolenky, lekára, PN...) v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na podporu hybridnej práce a raz za 4 roky ďalší príspevok na technické vybavenie
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • jednorazové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
  • náhrada mzdy pri práceneschopnosti nad zákonný rozsah
  • Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
  • Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
  • firemné akcie (Stretnutie turistov, Antistres víkend, vianočný večierok, Deň detí, Mikuláš...)
  • flexibilný pracovný čas, home office
  • možnosť telepráce 3 dni v týždni

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa, prosím, do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu. Allianz je jednou z najdôveryhodnejších poisťovacích a správcovských spoločností na svete. Starostlivosť o našich zamestnancov, ich ambície, sny a výzvy, je to, čo nás robí jedinečným zamestnávateľom. Spoločne dokážeme vytvoriť prostredie, v ktorom sa každý cíti byť kompetentný a má dôveru na budovanie, rast a formovanie lepšej budúcnosti pre našich klientov a svet okolo nás. V spoločnosti Allianz veríme v rozmanitú a inkluzívnu pracovnú silu a sme hrdí na to, že sme zamestnávateľom, ktorý poskytuje rovnaké príležitosti pre každého. Podporujeme Vás, aby ste do práce priniesli celé svoje ja, bez ohľadu na to, odkiaľ ste, ako vyzeráte, koho milujete alebo v čo veríte. Preto privítame všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na etnický alebo kultúrny pôvod, vek, rod, národnosť, náboženstvo, zdravotné znevýhodnenie alebo sexuálnu orientáciu. Pridajte sa k nám. Let´s care for tomorrow. Pracovisko: Pribinova 19, Bratislava

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Barbora Avci
Tel.: +421915734438
E-mail: poslať životopis
ID: 4813626  Dátum zverejnenia: 22.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac