Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista/Špecialistka obstarávania
Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností kandidáta
Od 1 400 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností kandidáta
Náplň práce
- komplexné zabezpečovanie a usmerňovanie činností v oblasti obstarávania (metodická, analytická a rozborová činnosť)
- koordinácia činností spojená so zabezpečovaním obstarania služieb a tovaru, služieb, materiálov, zariadení, nástrojov
- vyhotovovanie objednávok alebo výziev k účasti na výberovom konaní
- overovanie požiadaviek, zisťovanie možných zdrojov, žiadanie o ponuky, spracovávanie objednávok a vedenie záznamov týkajúcich sa dodávateľov a cien
- jednanie s dodávateľmi za účelom získať informácie o ich produktoch alebo službách, o cenách, dostupnosti požadovaných produktov či služieb a dodacích lehotách
- spravovanie databázy dodávateľov služieb a tovarov (história spolupráce, referencie, produkty)
- skúmanie došlých ponúk a rokovania o podmienkach zmluvy v rámci rozpočtových limitov a v rámci svojej právomoci
- hodnotenie dodávateľov, identifikovanie rizikových dodávateľov a podnikanie krokov minimalizujúcich vyplývajúce riziko
Požiadavky na kandidáta
- vysokoškolské vzdelanie I. stupňa - právne alebo ekonomické zameranie je výhodou
- minimálne 2 roky praxe v oblasti obstarávania
- znalosť anglického jazyka – miminálne B2 slovom i písmom
- znalosť práce s MS Office (Excel, Word, Powerpoint - pokročilý)
- rozhľad v oblasti obstarávania
- výhodou sú znalosti v používaní SAP, SW v oblasti obstarávania, elektronického tendrovania
- vyjednávacie a argumentačné zručnosti
- zvládanie nárazovej práce, schopnosť prioritizovať činnosti
- schopnosť pracovať samostatne, aktívne hľadanie riešení
- tímová práca
- schopnosť pracovať s detailom, prioritne dokázať mať nadhľad
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie až do výšky 5 % hrubej mzdy a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty
- príspevok vo výške max. 250 € na diagnosticko-preventívne prehliadky alebo celoročnú zdravotnú starostlivosť, v prípade nevyčerpania príspevok 150 € na zdravotnú starostlivosť
- zákonny príspevok na regeneračný pobyt po 2 rokoch a k tomu 3 dni pracovného voľna navyše
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- príspevky na skvalitnenie pracovných podmienok domáckeho pracoviska pre zamestnancov pracujúcich na teleprácu
- jednorázové finančné príspevky – napr. pri narodení dieťaťa, v prípade sociálne núdze
- náhrada mzdy pri práceneschopnosti nád zákonný rozsah
- Program nákupu zamestnaneckých akcií ESPP spoločnosti Allianz SE – príležitosť stať sa akcionármi Allianz
- Program zdravá firma – prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- Program duševného zdravia – 24/7 odborná psychologická pomoc na podporu duševného zdravia pre zamestnancov a aj ich rodinných príslušníkov
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu – napr. bezplatné vzdelávanie na LinkedIn Learning a iných rozvojových platformách
- firemné víkendové akcie (Tímové hry Allianz, Stretnutie turistov, Antistres víkend, Deň detí, Mikuláš...)
- flexibilný pracovný čas, home office
- po skúšobnej dobe možnosť telepráce 3 dni v týždni
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, rod, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 4237458
Dátum zverejnenia: 13.1.2022
2022-01-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Referent správy zmlúv, Rozpočtár/kalkulant, Špecialista podporných a zdravotných činností, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac