Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka senior + finančný/á konzultant/ka pre internú sieť
Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, živnosť
skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 111 EUR/mesiacza skrátený pracovný pomer 461 € brutto + odmena na základe zmluvy o obchodnom zastúpení 650 €/mesiac
Od 1 111 EUR/mesiacza skrátený pracovný pomer 461 € brutto + odmena na základe zmluvy o obchodnom zastúpení 650 €/mesiac
Náplň práce
Referent senior:
- referent pre referát internej siete podporujúcej poskytovanie poistných produktov/správa administratívy s tým súvisiaca
- komunikácia s priamym nadriadeným a so spolupracujúcimi odbormi v rámci spoločnosti
- komunikácia so zástupcami obchodnej siete
- sledovanie a dodržiavanie – metodiky, interných predpisov a noriem pre obchodnú sieť
- práca so štatistikami, reporting
- spracovanie a vyhodnocovanie údajov - správa agendy spojenej so zazmluvňovaním, zmenami a odzmluvňovaním nových a existujúcich finančných konzultantov
- individuálne zadania podľa pokynov nadriadeného
- materiálno – technické zabezpečenie pre referát
- participácia pri organizácii školení/akcií s min. počtom 30 až 300 účastníkov
Finančný konzultant:
- spolupráca s ostatnými finančnými konzultantmi pri plnení určených obchodných plánov
- realizácia poisťovňou určených úkonov v rámci poistných kampaní poisťovne smerujúcich k uzatváraniu nových poistných zmlúv, dopoistenie pripoistení na existujúcich poistných zmluvách
- realizácia poisťovňou určených úkonov v rámci telefonického kontaktovania klientov, resp. potenciálnych klientov
- starostlivosť o klientov v zmysle poistných zmlúv zaradených v poistnom kmeni poisťovne
- kontaktovanie klientov za účelom dohodnutia obchodných stretnutí
- realizácia ostatných činností v rámci aktivít obchodu na základe pokynov poisťovne
Požiadavky na kandidáta
- úplné SŠ/VŠ vzdelanie (s ekonomickým zameraním výhodou)
- prax v administratíve, min. 2 – 3 roky aktívna prax s MS Excel/Word/PowerPoint
- operatívne myslenie, práca so štatistikami, analýza údajov
- organizácia školení/akcií (pre väčšie skupiny)
- znalosť anglického jazyka výhodou (nie je podmienkou)
- znalosť práce s PC (Word, Excel, PowerPoint - pokročilý)
- orientácia v poisťovníctve výhodou
- komunikatívnosť/vyjednávacie schopnosti, asertivita, trpezlivosť
- tímová práca, flexibilita, zmysel/cit pre detail, precíznosť
Čo ponúkame
- skrátený pracovný pomer (3 hod denne) + práca na základe zmluvy o obchodnom zastúpení (Zmluva o obchodnom zastúpení pri sprostredkovaní poistenia s dodatkom, ktorého predmetom sú presne vydefinované činnosti finančného konzultanta s pevne stanovenou odmenou za ich vykonanie vo výške 650 €/mesiac)
Referent senior:
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na zdravotnú starostlivosť a regeneráciu pracovnej sily
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- flexibilný pracovný čas
- po skúšobnej dobe možnosť telepráce 1 deň v týždni
Finančný konzultant:
- účasť na firemných tímových aktivitách organizovaných spoločnosťou (školenia, konferencie, spoločenské podujatia)
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Finančné ohodnotenie: za skrátený pracovný pomer 461 € brutto + odmena na základe zmluvy o obchodnom zastúpení 650 €/mesiac.
Allianz sa ako zamestnávateľ riadi princípom rovnosti príležitostí a preto privíta všetky žiadosti o zamestnanie bez ohľadu na rasový alebo etnický pôvod, národnosť, vek, náboženské alebo iné presvedčenia, zdravotné postihnutie či sexuálnu orientáciu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 4162100
Dátum zverejnenia: 14.9.2021
2021-09-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Poisťovací poradca, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 111 EUR/mesiac