Špecialista obstarávania

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností kandidáta

Náplň práce

  • komplexné zabezpečovanie a usmerňovanie činností v oblasti obstarávania (metodická, analytická a rozborová činnosť)
  • koordinácia činností spojená so zabezpečovaním obstarania služieb a tovaru, služieb, materiálov, zariadení, nástrojov
  • vyhotovovanie objednávok alebo výziev k účasti na výberovom konaní
  • overovanie požiadaviek, zisťovanie možných zdrojov, žiadanie o ponuky, spracovávanie objednávok a vedenie záznamov týkajúcich sa dodávateľov a cien
  • jednanie s dodávateľmi za účelom získať informácie o ich produktoch alebo službách, o cenách, dostupnosti požadovaných produktov či služieb a dodacích lehotách
  • spravovanie databázy dodávateľov služieb a tovarov (história spolupráce, referencie, produkty)
  • skúmanie došlých ponúk a rokovania o podmienkach zmluvy v rámci rozpočtových limitov a v rámci svojej právomoci
  • hodnotenie dodávateľov, identifikovanie rizikových dodávateľov a podnikanie krokov minimalizujúcich vyplývajúce riziko

Požiadavky na kandidáta

  • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa - právne alebo ekonomické zameranie je výhodou
  • znalosť anglického jazyka – miminálne B2 slovom i písmom
  • výborná znalosť práce s MS Office – Excel, Word, Powerpoint
  • rozhľad v oblasti obstarávania
  • výhodou sú znalosti v používaní SAP, SW v oblasti obstarávania, elektronického tendrovania
  • vyjednávacie a argumentačné zručnosti
  • zvládanie nárazovej práce, schopnosť prioritizovať činnosti
  • schopnosť pracovať samostatne, aktívne hľadanie riešení
  • tímová práca
  • schopnosť pracovať s detailom, prioritne dokázať mať nadhľad

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • flexibilný pracovný čas
  • home office a/alebo telepráca

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 4064574  Dátum zverejnenia: 19.4.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac