Referent junior - operátor Call centra

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 706 EUR/mesiac

Náplň práce

  • vybavovanie telefonických a emailových požiadaviek klientov, infolinka pre klientov
  • samostatné riešenie požiadaviek - poskytovanie informácií z poistných zmlúv
  • spracovanie  vybraných druhov zmien na poistných zmluvách
  • práca s interným systémom a zadávanie informácie do databáz
  • priebežné overovanie a aktualizácia údajov v databázach

Požiadavky na kandidáta

  • SŠ vzdelanie s maturitou
  • dobrá znalosť práce s PC (MS Office/Word, Excel, Outlook)
  • znalosť anglického jazyka je výhodou
  • znalosť poistných produktov je vítaná, nie je však podmienkou
  • výborné komunikačné schopnosti, príjemný hlas, excelentný písomný prejav
  • samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita a zodpovednosť
  • dobré organizačné a komunikačné schopnosti
  • odolnosť voči stresu, schopnosť zvládnuť vysoké pracovné nasadenie
  • záujem o samovzdelávanie, schopnosť rýchlo sa učiť
  • flexibilita, lojalita, odolnosť voči stresu

Čo ponúkame

  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
  • firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
  • príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
  • atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
  • príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
  • programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
  • príspevok na kompenzáciu nákladov na testovanie ochorenia koronavírusom COVID-19

Informácie pre uchádzača

Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.

  • pevná pracovná doba  pondelok až piatok s posuvným začiatkom: 07:00 – 15:15, 08:00 – 16:15, 09:00 – 17:15, 10:45 – 19:00, plán dochádzky sa  stanovuje mesiac vopred
  • víkendová služba jedna sobota, jedna nedeľa v priemere za mesiac v čase od 09:00 – 16:00
  • mesačné odmeny po skúšobnej dobe, finálna mzda závisí od  individuálnych schopností a skúseností vybratého kandidáta

Miesto výkonu práce bude v Banskej Bystrici, Dolná 62. Dočasne Nám. SNP 98/2 Zvolen - presun do konca roka 2021 do Banskej  Bystrice


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Adresa spoločnosti

Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Dostojevského rad č. 4
815 74 Bratislava
http://www.allianzsp.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Andrejuvová
Tel.: +421915734438
E-mail: poslať životopis
ID: 3958375  Dátum zverejnenia: 27.8.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 706 EUR/mesiac