Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent senior v odbore obstarávania
Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2020
01.07.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac
1 300 EUR/mesiac
Náplň práce
Komplexné zabezpečovanie činností v oblasti spravovania majetku
- vedenie účtovnej evidencie nehmotného majetku, hmotného hnuteľného a nehnuteľného majetku v SAP
- testovanie nových nastavení v SAP za oblasť majetku
- zaraďovanie majetku do príslušných tried v evidencii v SAP, fyzické označovanie majetku
- presuny majetkov v evidencii SAP
- vyraďovanie majetku z evidencie spoločnosti a predaje majetku
- spracovávanie a plánovanie odpisov z majetku za spoločnosť
- zabezpečovanie inventarizácie majetku
- zabezpečovanie poistenia majetku
- vedenie evidencie škodovosti na majetku
- zabezpečovanie interného a externého výkazníctva za majetok spoločnosti
- mesačne, štvrťročné a ročné závierkové práce k agende majetku
- sledovanie legislatívnych zmien za oblasť majetku
- aktualizácia interných noriem za oblasť majetku
Požiadavky na kandidáta
- VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou – ekonomické zameranie
- veľmi dobré znalosti SAP – najmä majetkový modul AA
- znalosť práce s MS Office – Word, Outlook, internet – stredne pokročilý, MS Excel – veľmi dobré znalosti
- vodičský preukaz skup. B, aktívny vodič
- znalosť anglického jazyka – mierne pokročilý
- prax v oblasti správy majetku je výhodou
- zodpovednosť, samostatnosť, precíznosť, komunikatívnosť
- spoľahlivosť, flexibilita, vysoké pracovné nasadenie
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- flexibilný pracovný čas
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3916827
Dátum zverejnenia: 27.5.2020
2020-05-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Odhadca nehnuteľností, Referent správy poistenia, Správca budov, Účtovník Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac