Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior špecialista obstarávania
Miesto práce
Dostojevského rad 4, Bratislava
Dostojevského rad 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.02.2020
15.02.2020
Mzdové podmienky (brutto)
od 1200 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
od 1200 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
Náplň práce
- sumarizácia požiadaviek na obstaranie tovarov, služieb a prác
- asistencia pri zabezpečovaní strategických obstaraní/výberových konaní v zmysle smernice na obstaranie tovarov, služieb a prác - IT a nie IT charakteru
- spracovanie materiálov pre vedenie spoločnosti za oblasť obstarávania
- zabezpečovanie preverovania bezúhonnosti dodávateľov v zmysle smernice na obstaranie tovarov, služieb a prác
- príprava podkladov pre uzatvorenia zmlúv
- komunikácia s uchádzačmi v rámci výberových konaní
- komunikácia a vyjednávanie s dodávateľmi ohľadom vyrokovania lepších cien a zmluvných podmienok
- komunikácia s materskou spoločnosťou za oblasť Procurement
- asistencia pri vedení agendy výberových konaní
- práca s externým systémom na vytváranie interných požiadaviek, evidenciu zmlúv a procesovanie výberových konaní
- spracovanie reportov a analýz za oblasť obstarávania pre vedenie spoločnosti a materskú spoločnosť (AGSP procurement savings report, a pod)
- sledovanie platnosti rámcových zmlúv za odbor a zodpovednosť za včasný výber nového dodávateľa ešte pred expiráciou starého kontraktu
- spracovanie podkladov pre tvorbu plánu nákladov
- zodpovednosť za plnenie čerpania plánu nákladov v rámci svojej agendy
- sledovanie novelizácie interných noriem a legislatívnych zmien pri výkone pracovnej činnosti
- spracovanie interných smerníc a pokynov pre oblasť obstarávania tovarov, služieb a prác
- plnenie ďalších úloh a povinností podľa nariadenia nadriadeného
- tvorba prezentácií v Power Pointe ad hoc na základe pokynov nadriadeného
- zabezpečovanie prekladov z/do anglického jazyka
Požiadavky na kandidáta
- VŠ vzdelanie I.stupňa, právne alebo ekonomické zameranie
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access), SAP - MM modul (výhodou)
- znalosť anglického jazyka - úroveň C1
- vodičský preukaz sk. B
- analytické a logické myslenie, iniciatívnosť
- samostatnosť, ako aj schopnosť pracovať v tíme
- výborné komunikačné schopnosti - schopnosť vyjadrovať sa jasne a zrozumiteľne
- prezentačné zručnosti
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- príspevok na firemné životné poistenie a zvýhodnené tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na zdravotnú starostlivosť, resp. príspevok zamestnávateľa na relaxačné pobyty nad rámec zákona
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- atraktívne možnosti vzdelávania a osobného rastu
- príspevok na Multisport kartu, resp. príspevok na letné tábory pre deti
- programy a prednášky odborníkov zamerané na podporu zdravého životného štýlu
- flexibilný pracovný čas
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3853132
Dátum zverejnenia: 21.1.2020
2020-01-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Referent správy zmlúv, Špecialista nákupu zdravotnej starostlivosti, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1200 € mesačne/brutto v závislosti od praxe a skúseností uchádzača