Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia IT Helpdesk
Miesto práce
Račianska 62, Bratislava
Račianska 62, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1845 € brutto/mesačne
1845 € brutto/mesačne
Náplň práce
- vedenie, motivácia a hodnotenie zamestnancov oddelenia
- organizovanie, riadenie, koordinácia a kontrola činnosti zamestnancov oddelenia
- zodpovednosť za plnenie plánov a cieľov oddelenia
- vypracovanie pracovných postupov, usmernení a zabezpečenie školení
- riešenie prevádzkových problémov, spracovanie štatistických podkladov
- zabezpečenie testovania funkčnosti nových aplikácií, prípadne zmien v aplikáciách
Požiadavky na kandidáta
- SŠ/VŠ vzdelanie
- prax v oblasti IT podpory podmienkou
- HW znalosti ohľadom PC (tlačiarne, notebooky, tablety)
- znalosti periférnych zariadení (tlačiarne, scanery, multifunkčné zariadenia...)
- všeobecný prehľad v oblasti IT produktov a služieb
- znalosti v oblasti správy koncových pracovných staníc (desktop services)
- znalosti operačných systémov Microsoft Windows 7 a vyššie
- znalosti kancelárskeho balíka MS Office a nadstavbových služieb MS (napr. MS Active Directory, DHCP, DNS)
- znalosť emailových služieb Lotus Notes, resp. MS Outlook a prostredia CITRIX, resp. terminálových služieb
- základné znalosti stavby siete (TCP/IP protokol) a podporných aplikácií ako napr. DameWare, TeamViewer
- znalosť anglického jazyka - B2
- manažérske schopnosti (vedenia a motivácia tímu), orientácia na výsledky a dosahovanie stanovených cieľov
- analytické a procesné myslenie, inovatívny a aktívny prístup k práci
Čo ponúkame
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- podnikové životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50 %
- príspevok na stravovanie zamestnancov poskytovaný nad rámec zákona
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- príspevok na Multisport kartu
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
- flexibilný pracovný čas
Informácie pre uchádzača
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3641922
Dátum zverejnenia: 11.4.2019
2019-04-11
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Špecialista IT bezpečnosti, Špecialista kontroly platiteľov poistného Spoločnosť: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1845 € brutto/mesačne