Klientsky poradca - pobočka Trnava

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
základná zložka mzdy 650€ mesačne brutto + pohyblivá zložka mzdy až do výšky dvojnásobku mesačného fixu

Náplň práce

Chceš naštartovať svoju kariéru v poisťovníctve a rád sa učíš v praxi?
Si tímový hráč a vysoké ciele sú pre Teba výzvou?
Máš v sebe obchodnícky drive a rád vidíš ako si za svoj výkon odmenený?
Rád komunikuješ s rôznym typom ľudí a chceš im ponúknuť adekvátne riešenia?

Ak sa staneš súčasťou tímu našich klientskych poradcov, Tvojou pracovnou náplňou bude:

  • podávanie informácií klientom o produktoch spoločnosti
  • preberanie žiadostí a hlásení poistných udalostí od klientov
  • ponuka a dojednávanie poistných produktov
  • kontaktovanie databázy existujúcich klientov za účelom starostlivosti a ponuky ďalších produktov

Požiadavky na kandidáta

  • min. SŠ vzdelanie s maturitou / VŠ vzdelanie
  • pozícia je vhodná aj pre absolventov
  • skúsenosti v oblasti priameho predaja výhodou
  • výborné komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
  • vysoké pracovné nasadenie, odolnosť voči stresu
  • predpoklady pre tímovú spoluprácu, pozitívne myslenie
  • príjemný vzhľad a reprezentatívne vystupovanie
  • flexibilita, samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, lojalita
  • schopnosť rýchlo sa učiť

Čo ponúkame

  • možnosť ovplyvniť si výšku svojho príjmu mesačnou a štvrťročnou variabilnou zložkou
  • výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
  • príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50% 
  • príspevok na zdravotnú starostlivosť 
  • relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)

Informácie pre uchádzača

Pozícia je na zástup počas materskej dovolenky. Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Avci
E-mail: poslať životopis
ID: 3568391  Dátum zverejnenia: 2.1.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základná zložka mzdy 650€ mesačne brutto + pohyblivá zložka mzdy až do výšky dvojnásobku mesačného fixu