Life is for sharing.

Procesný Manažér s nemeckým jazykom oddelenie nákupu (PTP)

  • Bratislava
  • plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ako člen medzinárodného tímu pre riadenie procesov spoločnosti DTSE Slovensko budete zodpovedný za implementáciu a riadenie cezhraničných projektov v oblasti nákupu a obstarania (Procure To Pay).

Vaša pracovná náplň:
• Podpora oddelenia nákupu (PTP) Global Process Owner pre optimalizáciu procesov v oblasti nákupu
• Analýza procesov a identifikácia možností optimalizácie v oblasti PTP
• Vyhodnotenie a realizácia zlepšovania procesov spolu s IT oddelením s cieľom zabezpečiť zníženie nákladov a zvýšenie efektívnosti alebo kvality v oblasti PTP
• Vedenie stredných, komplexných projektov v oblasti PTP
• Implementácia a monitorovanie kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI)
• Vývoj koncepcií ako základ pre realizáciu zlepšení v oblasti IT
• Príprava školiacich materiálov a vedenie interných školení pre zamestnancov

Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1400 EUR brutto / mesiac. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Zamestnanecké výhody, benefity

• Plne hradené stravné lístky v hodnote 3,80 €
• Bonus vo výške 5% z ročnej mzdy
• Sick days 2 dni do roka
• Voliteľné benefity (Cafeteria) alebo Multisport karta
• Športový klub & dni zdravia
• Zľava na vybrané produkty Telekomu a u vybraných partnerov
• Mladý kolektív
• Odborný a osobnostný rast - pravidelné odborné IT vzdelávanie a rôzne školenia

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia/Financie/IT

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Technické know-how v oblasti nákupu a obstarávania, účtovníctva alebo financií a zodpovedajúcich procesov (ideálne skúsenosti v Shared Service Centre)
• Praktické skúsenosti s navrhovaním a implementáciou procesov
• Znalosť súčasných metodík projektového riadenia
• Skúsenosti ako vedúci projektu alebo projektový manažér - v medzinárodných projektoch
• Znalosť nemeckého a anglického jazyka, aspoň na úrovni B2
• Skúsenosti so SAP / Moduly MM / FI - výhoda
• Ochota cestovať v rámci projektov (do 20%), najmä do Nemecka

Osobnostné predpoklady:
• Komunikačné, vyjednávacie a prezentačné zručnosti
• Štruktúrovanosť, presnosť, samostatnosť
• Nezávislý prístup k práci

Poslať spoločnosti životopis
ID: 3499466   Posting date: 28.4.2019   Basic wage component (gross) and other rewards:   1400 €