We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Coach zákazníckej podpory s nemeckým jazykom
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 €
Informácie
O pracovnom mieste
Názov pozície: Coach zákazníckej podporyNadriadený: Vedúci tímu zákazníckej podpory
Účel práce: Zmyslom práce je cez mentoring a rozvoj potrebných komunikačných a jazykových zručností u zverených zamestnancov prispievať k schopnosti poskytovať excelentnú zákaznícku podporu VIP klientom.
Obsah práce:
• Príprava efektívnych plánov rozvoja zamestnancov
• Komunikácia s klientom za účelom pochopenia ich potrieb a cieľov
• Odhaľovanie a prekonávanie komunikačných a jazykových bariér u zverených zamestnanocov
• Posúdenie silných stránok zamestnancov a pomoc pri ich efektívnom využívaní
• Pomoc pri udržiavaní motivácie jednotlivcov a pri rozvoji ich jedinečných vlastností
• Monitorovanie a vyhodnocovanie postupu pri rozvoji zamestnancov
• Poskytovanie príslušnej asistencie zodpovedajúcej interným pravidlám a procedúram
• Udržiavanie aktuálnych údajov v databázach
• Pravidelné vzdelávanie a účasť na odborných tréningoch
• Zvyšovanie dôveryhodnosti spoločnosti preberaním zodpovednosti za dokončenie zverených úloh
• Príprava a vedenie workshopov pre zvyšovanie a udržiavanie jazykovej úrovne tímu
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1 250 EUR brutto / mesiac. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie
• Stredoškolské s maturitou
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
Skúsenosti
• Skúsenosť s call centrom alebo zákazníckym servisom
• Výučba jazykov
• Preukázateľná skúsenosť ako tréner/lektor
Jazyk
• Nemecký jazyk B2/C1
• Anglický jazyk - výhoda
PC zručnosti
• MS Office (PowerPoint, Excel, Word)
Ostatné zručnosti
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť udržať si profesiálny prístup aj v náročných situáciách
• Budovať dobré medziľudské vzťahy a inšpirovať ostatných
• Schopnosť riešiť problémy
• Prispôsobivosť a flexibilita
• Schopnosť pracovať pod stresom
Doplňujúce info
• Variabilný pracovný čas
• Možnosť práce v druhej zmene
• Možnosť príplatku ku mzde vo forme provízie za predaj (predaj nie je hlavnou činnosťou)
• Stredoškolské s maturitou
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
Skúsenosti
• Skúsenosť s call centrom alebo zákazníckym servisom
• Výučba jazykov
• Preukázateľná skúsenosť ako tréner/lektor
Jazyk
• Nemecký jazyk B2/C1
• Anglický jazyk - výhoda
PC zručnosti
• MS Office (PowerPoint, Excel, Word)
Ostatné zručnosti
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť udržať si profesiálny prístup aj v náročných situáciách
• Budovať dobré medziľudské vzťahy a inšpirovať ostatných
• Schopnosť riešiť problémy
• Prispôsobivosť a flexibilita
• Schopnosť pracovať pod stresom
Doplňujúce info
• Variabilný pracovný čas
• Možnosť práce v druhej zmene
• Možnosť príplatku ku mzde vo forme provízie za predaj (predaj nie je hlavnou činnosťou)
ID: 3466390
Posting date: 15.3.2019
2019-03-15
location: Košice Position: Coach, Lektor, školiteľ, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov Company: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 250 €