Zažime to spolu.

Coach zákazníckej podpory s nemeckým jazykom

  • Košice
  • plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Názov pozície: Coach zákazníckej podpory

Nadriadený: Vedúci tímu zákazníckej podpory

Účel práce: Zmyslom práce je cez mentoring a rozvoj potrebných komunikačných a jazykových zručností u zverených zamestnancov prispievať k schopnosti poskytovať excelentnú zákaznícku podporu VIP klientom.

Obsah práce:

• Príprava efektívnych plánov rozvoja zamestnancov
• Komunikácia s klientom za účelom pochopenia ich potrieb a cieľov
• Odhaľovanie a prekonávanie komunikačných a jazykových bariér u zverených zamestnanocov
• Posúdenie silných stránok zamestnancov a pomoc pri ich efektívnom využívaní
• Pomoc pri udržiavaní motivácie jednotlivcov a pri rozvoji ich jedinečných vlastností
• Monitorovanie a vyhodnocovanie postupu pri rozvoji zamestnancov
• Poskytovanie príslušnej asistencie zodpovedajúcej interným pravidlám a procedúram
• Udržiavanie aktuálnych údajov v databázach
• Pravidelné vzdelávanie a účasť na odborných tréningoch
• Zvyšovanie dôveryhodnosti spoločnosti preberaním zodpovednosti za dokončenie zverených úloh
• Príprava a vedenie workshopov pre zvyšovanie a udržiavanie jazykovej úrovne tímu

Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1 250 EUR brutto / mesiac. Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vzdelanie
• Stredoškolské s maturitou
• Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa

Skúsenosti
• Skúsenosť s call centrom alebo zákazníckym servisom
• Výučba jazykov
• Preukázateľná skúsenosť ako tréner/lektor

Jazyk
• Nemecký jazyk B2/C1
• Anglický jazyk - výhoda

PC zručnosti
• MS Office (PowerPoint, Excel, Word)

Ostatné zručnosti
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť udržať si profesiálny prístup aj v náročných situáciách
• Budovať dobré medziľudské vzťahy a inšpirovať ostatných
• Schopnosť riešiť problémy
• Prispôsobivosť a flexibilita
• Schopnosť pracovať pod stresom

Doplňujúce info
• Variabilný pracovný čas
• Možnosť práce v druhej zmene
• Možnosť príplatku ku mzde vo forme provízie za predaj (predaj nie je hlavnou činnosťou)

Poslať spoločnosti životopis
ID: 3466390   Dátum zverejnenia: 10.9.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1 250