Czech or Slovak Speaking Payroll Admin Associate

A munkavégzés helye
Budapest, Magyarország (Az állás alkalmi otthoni munkavégzést tesz lehetővé)
Munkaidő
teljes munkaidő
Bérfeltételek (bruttó)
1 200 EUR-tól/hónap

Munkahelyi információk

Stručná charakteristika spoločnosti

V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti

Aká bude vaša práca u nás?

People Services is about providing the brilliant basic for our colleagues at TESCO throughout their entire career, from hire to retire. Our mission is to deliver over 40.000 TESCO employees legally compliant, accurate and timely contracts, work related HR administration, salary calculations and payments. We achieve this through building our knowledge base for labour law, tax regulations, data processing technology and employment processes at TESCO. Our work is supported by leading edge systems, with a growing scale of digitalisation, automation and self-service solutions. Moreover, our power is in our colleagues, working together in a positive and innovative spirit, building a best in class People Service team in Europe.
• Ensure all administrative tasks connected with the People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines.
• Liaise with various teams to ensure payroll activities are completed on time and payments are paid on time.
• Create and deliver critical and complex process reports to Business and third parties.
• Train and mentor new joiners in the team on process specifications.
• Complete process validation according to the scheduled timelines, ensure any issues are fixed and then report output to Lead and Manager.

Prečo u nás budete pracovať radi?

Tesco is a diverse and exciting employer, dedicated to being #aplacetogeton, providing career defining opportunities to all our colleagues. If you chose to join our business, we will provide you with:
• Competitive Compensation package based on your experience and skills (Cafeteria, 10+5% shopping discount in every Hungarian Tesco store)
• Career Growth is not just a cliché - we operate in 3 markets as one Central European business, so there are many opportunities for growth and development
• Solid Business Background with more than 100 proud years of company history
• We are a Great Team and we are not fond of any formalities here
• Modern Office with great location (e.g.: free parking)
• Flexible Working policy (e.g.: Home-office)
• Relocation Bonus when permanently moving to Hungary
• Language Allowance
#LI-AS1
#LI-Hybrid

Bez čoho sa nezaobídete?

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel

Beszélt nyelvek

Angol nyelv - Küszöbszint (B1)

Készségek és személyes tulajdonságok

• Intermediate English knowledge
• Advanced Czech or Slovak language knowledge
• Minimum required - High school education
• Core HR and Payroll system experience
• MS Office (Microsoft Word, Excel and PowerPoint) - Intermediate
• Willingness to relocate to Hungary

Hirdető cég

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Tóthová Krisztina
E-mail: Küldje el önéletrajzát
Jelentkezés az állásra
ID: 4795250  Dátum zverejnenia: 28.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/hónap