Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor/ka optimalizácie spolupráce s dodávateľmi
Miesto práce
Bratislava, Bratislava
Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiacod 1050 EUR - v závislosti od schopností a skúseností kandidáta
1 050 EUR/mesiacod 1050 EUR - v závislosti od schopností a skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Stručná charakteristika spoločnosti
V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/
Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/
Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti
Aká bude vaša práca u nás?
• Denné sledovanie úrovne služieb (Service Level - SL), zaznamenávanie dôvodov nedodania produktov.
• Týždenná sumarizácia SL s kódmi problémov, príprava podkladov.
• Monitorovanie dostupnosti promočných položiek, upozorňovanie na problémy, poskytovanie spätnej väzby od dodávateľov.
• Sledovanie nedostupných nových položiek s dodávateľmi.
• Zúčastňovanie sa Tím 5 mítingov ako podpora Manažéra/ky riadenia zásobovania SK.
• Sumarizácia reportov pre mítingy (Sourcing, T2T, komentáre/pripomienky).
• Komunikácia s dodávateľmi, komerčným oddelením a oddelením distribúcie.
• Úzka spolupráca s tímom zásobovania - Supplier ordering tímom, Promo tímom a Store ordering tímom.
• Zodpovednosť za ad-hoc riešenia a analýzy vzťahujúce sa k výkonnosti dodávateľa.
• Komunikácia a sumarizácia plánovania dodávateľských kalendárov
• Zistenie, že sú všetky kroky v súlade s RACI a upozornenie na všetky otázky/problémy svojho priameho nadriadeného.
• Denná spolupráca s členmi tímu a podpora pri dosahovaní tímových a vlastných cieľov.
• Zdieľanie znalostí a skúseností s tímom.
#LI-ZZ2
• Týždenná sumarizácia SL s kódmi problémov, príprava podkladov.
• Monitorovanie dostupnosti promočných položiek, upozorňovanie na problémy, poskytovanie spätnej väzby od dodávateľov.
• Sledovanie nedostupných nových položiek s dodávateľmi.
• Zúčastňovanie sa Tím 5 mítingov ako podpora Manažéra/ky riadenia zásobovania SK.
• Sumarizácia reportov pre mítingy (Sourcing, T2T, komentáre/pripomienky).
• Komunikácia s dodávateľmi, komerčným oddelením a oddelením distribúcie.
• Úzka spolupráca s tímom zásobovania - Supplier ordering tímom, Promo tímom a Store ordering tímom.
• Zodpovednosť za ad-hoc riešenia a analýzy vzťahujúce sa k výkonnosti dodávateľa.
• Komunikácia a sumarizácia plánovania dodávateľských kalendárov
• Zistenie, že sú všetky kroky v súlade s RACI a upozornenie na všetky otázky/problémy svojho priameho nadriadeného.
• Denná spolupráca s členmi tímu a podpora pri dosahovaní tímových a vlastných cieľov.
• Zdieľanie znalostí a skúseností s tímom.
#LI-ZZ2
Prečo u nás budete pracovať radi?
Rodina :
• Široká škála benefitov zameraných na podporu rodiny, ako napríklad: dorovnanie materskej dávky do výšky čistej mzdy počas trvania materskej dovolenky, platené 2 týždňové voľno pre čerstvých oteckov, nadštandardná podpora adoptívnych rodičov a pestúnov a ďalšie.
• Váš pracovný čas zohľadňuje vaše individuálne potreby, rodinnú situáciu i zdravotný stav, máte možnosť zvoliť si prácu z domu.
• Pracovné voľno navyše pri významných životných udalostiach ako je svadba, sťahovanie, sprevádzanie prváčika v prvý školský deň, atď.
• Darčekový kôš plný praktických Tesco výrobkov pri narodení dieťaťa
Zdravie :
• Dobrá linka pomoci, miesto kde Vám bezplatne poskytneme právne, finančné a psychologické poradenstvo
• Multisport karta, s ktorou získate aktivity pre všetky vekové kategórie, rodiny aj jednotlivcov
• Well Being program - dbáme o dodržiavanie zdravého životného štýlu našich kolegov, vitamínové balíčky, pravidelné webináre, ovocné stredy, vianočné darčeky pre kolegov
Výhodný nákup :
• Zamestnanecká karta s 10% zľavou na nákupy v Tesco. Každý mesiac v dňoch od 10. do 15. navýšená na 15%.
• Systém Cafeteria, ktorý umožní zvoliť si benefity podľa vlastných preferencií s ročným príspevok od 200EUR podľa dĺžky pracovného pomeru a zároveň vám garantujeme pravidelné zvyšovanie príspevku.
Lojalita :
• Finančná odmena pri pracovnom výročí až do výšky 500 €, v závislosti od dĺžky pracovného pomeru
• Odmena za odporučenie kandidáta v hodnote 220€, vyplatená po 3 mesiacoch od úspešného nástupu odporučeného kandidáta
• Budujeme priateľské a otvorené prostredie pre našich kolegov, stretávame sa na firemných aktivitách ako je vianočný večierok, športové hry, program Buď fit na podporu zdravého životného štýlu, atď.
• Vytvárame priestor pre kariérny rast a rozvoj
• Možnosť absolvovať kariérne voľno po 2 rokoch v našej spoločnosti
Bez čoho sa nezaobídete?
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Tímovosť - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Tímovosť - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Komunikačné zručnosti
• Zvládanie doručovania úloh a priorít načas
• Proaktivita
• Samostatná práca
• Dobrá zručnosť riešenia problémov
• Motivácia rozvíjať sa a učiť sa
• Tímový hráč
• Zvládanie doručovania úloh a priorít načas
• Proaktivita
• Samostatná práca
• Dobrá zručnosť riešenia problémov
• Motivácia rozvíjať sa a učiť sa
• Tímový hráč
ID: 4360090
Dátum zverejnenia: 21.6.2022
2022-06-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Produktový manažér Spoločnosť: TESCO STORES SR, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac