Administrátor/ka správy dokumentov

Miesto práce
Cesta na Senec 2, 821 04 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti

Aká bude vaša práca u nás?

• spravovať, overovať správnosť, skenovať a registrovať všetky prijaté požiadavky a dokumenty v internej aplikácii
• kontrolovať a zabezpečovať, že všetky vstupy a prijaté dokumenty sú správne a kompletné. V prípade neúplnosti kontaktovať relevantné kontaktné osoby s cieľom zabezpečiť ich úplnosť
• zodpovedať za správne určenie toku požiadaviek a vstupov a zaslanie pislušnému tímu, aby sa zabezpečilo, že požiadavky budú spracované správne a načas, v súlade so štandardnými prevádzkovými postupmi definovanými pre každý z týchto procesov
• zabezpečovať, že všetky dokumenty týkajúce sa personálnej a mzdovej adiministratívy sú vytlačené a odoslané príslušným príjemcom
• archivovať dokumenty v súlade s legislatívnymi a internými smernicami. Komunikovať a spolupracovať pri archivácii s externými dodávateľmi
• spolupracovať so štátnymi orgánmi pri zabezpečovaní ich požiadaviek

Prečo u nás budete pracovať radi?

• Zamestnanecká karta s 10% zľavou na nákupy v Tesco a Clubcard body navyše
• systém Cafeteria, ktorý umožní navoliť si benefity podľa vlastných preferencií
• flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať z domu
• bezplatné právne, finančné a psychologické poradenstvo
• finančná odmena pri pracovnom výročí
• pracovné voľno navyše pri významných životných udalostiach (svadba, sťahovanie, sprevádzanie prváčika v prvý školský deň, atď.)
• sezónne zľavy v našich obchodoch
• Multisport karta
• mobilný telefón aj na súkromné účely
• stravné lístky v hodnote nad rámec zákona
• odmena za odporučenie kandidáta
• darček pri narodení dieťaťa
• firemné aktivity (teambuilding, vianočný večierok, športové hry, program Buď fit na podporu zdravého životného štýlu, atď.)
• zľavy u vybraných partnerov v našich nájomných zónach
• priestor pre kariérny rast a rozvoj
• moderné a priateľské pracovné prostredie

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• schopnosť dôverne pracovať s osobnými údajmi
• schopnosť pracovať presne a načas
• dobré komunikačné zručnosti (slovom aj písmom)
• zameranie na detail
• schopnosť posúdiť priority v rýchlo sa meniacom prostredí
• samostatnosť a pozitívny prístup
• zameranie na dosiahnutie najlepšej spokojnosti našich kolegov
• flexibilita v plnení povinností
• byť tímový hráč
• ochota spolupracovať, vnímavosť, odolnosť
• efektívne riadenie času

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Zetochova
E-mail: poslať životopis
ID: 4103333  Dátum zverejnenia: 15.6.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac