Referent odmeňovania a reportingu
Stredoslovenská energetika, a. s.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
PRACOVNÚ POZÍCIU OBSADZUJEME NA OBDOBIE ZÁSTUPU POČAS MATERSKEJ A RODIČOVSKEJ DOVOLENKY.
Hybridný pracovný model: po zaškolení a dohode s nadriadeným možnosť práce z domu 40 % a 60 % z pracoviska zamestnávateľa.
Máte skúsenosti s kontrolingovými činnosťami v oblasti personálnych nákladov? Uprednostňujete introvertný typ práce zameraný na plánovanie, tvorbu kalkulácii a rôznych typov analýz? MS Excel je Váš kamarát a rýchlo sa dokážete naučiť pracovať aj v iných informačných systémoch?
Spoločnosť SSE Vám ponúka možnosť rôznorodej nielen analytickej práce na sekcii Ľudské zdroje s množstvom odborných výziev a nových skúseností.
Budete dôležitou súčasťou 9-členného tímu na sekcii Ľudské zdroje. Na denno-dennej báze budete spolupracovať priamo s riaditeľkou sekcie, s kolegami zameranými na personálnu a mzdovú agendu, ako i s internými organizačnými jednotkami napriek celou spoločnosťou. Preto je nevyhnutnou súčasťou Vášho osobného nastavenia výborná komunikácia nielen po odbornej stránke, ale aj porozumenie pre prácu na ľudských zdrojoch, ktorá si vyžaduje predovšetkým diskrétnu osobnosť s dôrazom na dodržiavanie etických a morálnych zásad.
Vašou hlavnou pracovnou náplňou budú činnosti spojené s personálnym kontrolingom a spolupráca pri činnostiach spojených s odmeňovaním. Konkrétne budete vypracovávať plány v oblasti personálnych nákladov a sledovať ich plnenie (plánovanie, Forecast, Fast Close, analýzy, štatistiky a komentáre). Budete spracovávať rozbory a štatistické výkazy za personálnu oblasť na mesačnej, štvrťročnej i ročnej báze. Ďalej budete spolupracovať na tvorbe a implementácii odmeňovania a benefitov spoločnosti, pri tvorbe, plánovaní a sledovaní čerpania sociálneho fondu. Vaše skúsenosti v oblasti personalistiky a miezd Vám pomôžu pri príprave plánov, sledovaní a kontrole správnosti vyplácania jednotlivých zložiek mzdy. Neoddeliteľnou súčasťou Vašej práce bude aj agenda rekreačných poukazov.
Naša pracovná pozícia je vhodná pre kandidáta s dvojročnou praxou v oblasti reportingu - ideálne ľudských zdrojov, ktorý vie pri svojej práci aktívne pracovať s príslušnou legislatívou, ale aj internými normami (Zákonník práce a súvisiaca legislatíva, odmeňovacie smernice, kolektívna zmluva). Tento typ práce si vyžaduje vysokú precíznosť, zmysel pre detail, systematický a analytický pohľad na prácu. Vašimi silnými stránkami sú zodpovednosť, vysoká miera spoľahlivosti, najmä pri dodržiavaní termínov, samostatnosť a vysoké pracovné nasadenie.
Vážime si efektívnu spoluprácu, profesionalitu i asertivitu pri riešení prípadných negatívnych situácií. Výhodou pre zvládnutie tohto typu práce je Vaše pozitívne nastavenie, chuť učiť sa nové veci a cit pre situácie, ktoré sú súčasťou každodenných interakcií na ľudských zdrojoch.
Zamestnajte sa u nás a získate
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP ERP - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
diskrétnosť, vysoká pracovná morálka, dodržiavanie etických a morálnych zásad, zodpovednosť, spoľahlivosť, precíznosť, orientácia na ľudí, kultivované vystupovanie, ochota učiť sa nové veci
Informácie o výberovom konaní
Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu a MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú ponuku a prečo ste vhodným kandidátom.
Termín ukončenia výberového konania: čo najskôr.