Riaditeľ sekcie Controlling a treasury

Stredoslovenská energetika, a. s.

Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiaczákladná hrubá mesačná mzda od 3.000 EUR (v závislosti od skúseností a schopností) + variabilná cieľová ročná odmena od 1.285 EUR pomer 70% (fixná časť mzdy) : 30 % (variabilná odmena) Variabilná ročná odmena (1.285 EUR x 12 mesiacov) je naviazaná na splnenie firemných a individuálnych cieľov, je vyplácaná 2x ročne v zálohe a doplatku na základe ich reálneho plnenia. + ďalšie zložky odmeňovacieho systému
Miesto práce
okres Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2024

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hybridný pracovný model: možnosť práce z domu 40 % a 60 % z pracoviska zamestnávateľa.

Hľadáme odborne vzdelaného, angažovaného, v komunikácii priameho a otvoreného prirodzeného lídra – dynamickú a motivujúcu osobnosť - s jasnou víziou a osobnými cieľmi.

Spoločnosť SSE, a.s. Vám ponúka príležitosť profesijného a osobného rastu na manažérskej pozícii II. riadiacej úrovne zaradenej na divízii Financie a služby, ktorej súčasťou je priame riadenie dvoch organizačných jednotiek.

Vašimi hlavnými zodpovednosťami budú:

  • personálne, organizačné a odborné riadenie tímu 13 ľudí;
  • riadenie a vykonávanie činností v oblasti podnikového kontrolingu (krátkodobé aj dlhodobé plánovanie, príprava mesačných závierok a reportov, vnútropodnikové účtovníctvo, nákladový kontroling, cenotvorba a analýzy);
  • riadenie a vykonávanie činností v oblasti platobného styku a financovania skupiny podnikov (komunikácia s bankami, platobný styk, úvery, riadenie zdrojov v skupine – Cash pooling, pokladničná správa);
  • aktívne pracovať na úlohách zadaných vedením spoločnosti - tímových i samostatných.

Súčasťou Vašej práce bude aj zabezpečenie poistenia podnikov v skupine SSE Holding, príprava dokumentácie k transferovému oceňovaniu, sledovanie legislatívy v danej oblasti, pričom sa kladie dôraz na optimalizáciu procesov v riadenej oblasti.

Nevyhnutné pre nás budú Vaše skúsenosti a prehľad v oblasti finančného riadenia podniku a finančných procesov, odborné vedomosti a skúsenosti v oblasti kontrolingu, znalosti a skúsenosti v oblasti platobného styku, úverov, riadenia finančných zdrojov a hotovosti. Prínosom bude orientácia v štandardoch IFRS, účtovnej a daňovej legislatíve.

Vysoké požiadavky a štandardy kladené na túto manažérsku pozíciu vyžadujú minimálne 3-ročné skúsenosti na riadiacej pozícii v oblasti finančných procesov, vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania, aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku, ako i odbornú a osobnú motiváciu v oblasti finančného riadenia podniku.

Samozrejmosťou je výborná úroveň ovládania MS Excel, ako aj pokročilá úroveň znalosti programov MS Office. Výhodou je znalosť alebo praktické skúsenosti s prácou v programe SAP. Uvítame znalosť energetickej legislatívy.

Hľadáme vyzretú osobnosť so schopnosťou efektívne riadiť ľudí, s prirodzenou systematickosťou a orientáciou na ciele, s  dispozíciou samostatne riešiť viaceré komplexné úlohy súčasne a v požadovaných termínoch ich dokončiť. Ďalšou dôležitou silnou stránkou je komunikácia - dokážete konštruktívne a jasne prezentovať odborné názory a riešenia. Zároveň máte koncepčné myslenie, vnímate a pozeráte sa na veci synteticky aj analyticky, zvládate stresové situácie, ste pripravený na vysoké pracovné nasadenie a flexibilitu v meniacich sa podmienkach.

Zamestnajte sa u nás a získate

Ponúkame Vám:

  • možnosť sebarealizácie, naštartovania novej kariéry a odborného rastu – podpora v osobnom i odbornom rozvoji,
  • podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - spolupráca a riadenie profesionálov vo svojej oblasti,
  • motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu,
  • služobný automobil na súkromné účely, služobný notebook a mobilný telefón sú samozrejmosťou,
  • kultúrne, športové podujatia, teambuildingové, spoločenské akcie a dobrovoľnícke aktivity,
  • bohatý sociálny program, vrátane príspevku na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca,
  • program duševnej pohody pre zamestnancov - odborné poradenstvo pre osobný i pracovný život.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, finančné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Microsoft Office 365 - Pokročilý
SAP ERP - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

vyzretá aktívna osobnosť s koncepčným a systematickým prístupom, orientovaná na ciele; schopnosť samostatne riešiť a dokončiť viaceré komplexné úlohy súčasne v požadovaných termínoch; spoľahlivosť, zodpovednosť, vysoká miera komunikácie; schopnosť prezentovať názory a riešenia; analytické i syntetické myslenie; odolnosť voči stresu

Informácie o výberovom konaní

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu a MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú ponuku a prečo ste vhodným kandidátom.

Dôležitou súčasťou Vašich podkladov k výberovému konaniu budú aj REFERENCIE týkajúce sa predchádzajúcich zamestnávateľov.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Ivana Strauss
Tel.: +421908380137
E-mail: poslať životopis
ID: 4813772  Dátum zverejnenia: 22.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac