Poradca zákazníckeho centra Zvolen

Stredoslovenská energetika, a. s.

Mzdové podmienky (brutto)
Od 864 EUR/mesiacPriemerná hrubá mesačná mzda 1 360 EUR, zložená zo: základná mesačná mzda 864 EUR / po uplynutí skúšobnej doby 962 EUR + štvrťročnej výkonnostnej prémie do výšky 25 % zo základnej mesačnej mzdy zo za každý mesiac v hodnotenom štvrťroku (pri 100% hodnotení 662 EUR) + Dovolenkovej mzdy vo výške 56% zo základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac máj (539 EUR) +Vianočnej mzdy 56% vo výške zo základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac október (539 EUR) + Ročnej odmeny závislej od hospodárskeho výsledku – pri 100% plnení vo výške 802 EUR (vyplatenej v 2 častiach – záloha 50% v mzde za mesiac august a doplatku najneskôr v mzde za mesiac apríl nasledujúceho roku) + ďalšie zložky mzdy (príplatky, odmeny za mimoriadne úlohy, účasť na projektoch).
Miesto práce
P. O. Hviezdoslava 16 A, Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2024, príp. dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náš tím poradcov zákazníckej starostlivosti v spoločnosti Stredoslovenská energetika, a.s. rozširujeme o nového člena, ktorého poslaním bude starostlivosť o našich zákazníkov a šírenie dobrého mena našej spoločnosti. Ak je pre vás zaujímavý mix komunikácie so zákazníkmi, back office činností, práce s informačnými systémami či doplnkového predaja produktov či služieb, tak čítajte ďalej. Hlavnou náplňou práce pri tejto pracovnej pozícii je:

   - profesionálna komunikácia so zákazníkmi;

   - zákaznícky servis a poskytovanie konzultácií našim existujúcim a novým potencionálnym zákazníkom;

   - aktívny predaj našich produktov (elektrická energia, plyn, SSE Opravár, Zelená energia od SSE). 

Okrem vyššie uvedených činností budete vybavovať požiadavky zákazníkov spoločnosti súvisiacich najmä so vznikom a zmenou zmluvných podmienok nami poskytovaných služieb a produktov (napr. zavedenie, modifikácia, ukončenie zmlúv a pod.) a ich následné spracovanie v informačných systémoch a listinnej forme. Preferujeme kandidáta, pre ktorého je prirodzená:

   - presnosť, precíznosť a zodpovednosť;

   - proklientský prístup = jednoducho máte radi ľudí;

   - záujem a schopnosť vzdelávať sa v oblasti energetiky.

Hľadáme cieľavedomého kandidáta, pre ktorého je spokojnosť zákazníkov prioritou a predajné ciele výzvou. K výkonu práce budete potrebovať užívateľskú úroveň práce s MS Excel a MS Word a schopnosť zaučenia sa do ďalších IT systémov. Je výhodou, ak máte skúsenosti napr. s programom SAP. Samozrejmosťou je pre nás zabezpečenie dôkladného zaškolenia do postupov a procesov, práce s IS ako aj predajných zručností.

Zákaznícke centrum vo Zvolene sa nachádza na adrese P. O. Hviezdoslava 16 A, aktuálne ho tvoria 3 kolegyne. Pracovný čas je pružný v rámci prevádzkovej doby Zákazníckeho centra, čo je pondelok a streda od 08:00 do 17:00 hod., utorok, štvrtok a piatok od 08:00 do 15:00 hod.

Zamestnajte sa u nás a získate

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie sa uskutoční formou osobných rozhovorov v Banskej Bystrici.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Pavol Tichý
Tel.: +421905843754
E-mail: poslať životopis
ID: 4794217  Dátum zverejnenia: 27.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 864 EUR/mesiac