Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Regionálny manažér pre B2B zákazníkov
Stredoslovenská energetika, a. s.
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacZákladná fixná hrubá mzda vo výške € 2000,-
+ variabilná ročná odmena (860 € x 12 mesiacov) je naviazaná na splnenie ročných cieľov a vyplácaná 2x ročne v zálohe a doplatku na základe ich reálneho plnenia
+ pomer „fixnej“ základnej hrubej mzdy a variabilnej odmeny je 70:30.
Miesto práce
Banskobystrický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
október 2022
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V rámci regiónu južnej časti stredného Slovenska obsadzujeme obchodnícku pozíciu s riadiacou kompetenciou pre trojčlenný tím. Osloví nás kandidát s obchodníckym cítením, entuziazmom a vášňou pre pôsobenie v segmente energetiky. Poslaním tejto pracovnej pozície je najmä komplexná starostlivosť o našich klientov pôsobiacich v segmente B2B odoberajúcich komodity elektrická energia a plyn. Oblasťou Vášho pôsobenia budú okresy Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom, Žarnovica a Banská Štiavnica.
Ako regionálny manažér budete zodpovedný za zverený tím, región a budete vykonávať:
Budúci manažér pre B2B zákazníkov by mal mať reálne skúsenosti na obdobnej pracovnej pozícii. Preferujeme kandidátov s predchádzajúcim pôsobením v oblasti obchodu v B2B príp. B2C segmente. Náš nový kolega/ kolegyňa by mal disponovať najmä prezentačnými a predajnými zručnosťami, zákazníckou orientáciou a na pozícii obchodníka dôležitou orientáciou na výsledok.
Výhodou, ale nie podmienkou, je znalosť trhu s elektrickou energiou a príslušnej energetickej legislatívy, obnoviteľných zdrojov energie či fotovoltiky. Rozhodujúcimi pre nás a Vášho budúceho nadriadeného sú osobnostné predpoklady, nakoľko odborné „hard skills“ Vás prípadne doškolíme. Vzhľadom na Vaše budúce pôsobenie v pridelenom regióne považujeme za prínosnú spoluprácu s kolegom, ktorý má v rámci zverenej oblasti vytvorenú sieť kontaktov a vybudované partnerské vzťahy.
V rámci adaptácie Vám zabezpečíme dôkladné zaškolenie do našich interných IS, pracovných a predajných postupov, zoznámime Vás s portfóliom ponúkaných produktov a služieb.
Ako regionálny manažér budete zodpovedný za zverený tím, región a budete vykonávať:
- riadenie a kooperácia obchodníckych činností troch kolegov v rámci zvereného regiónu;
- plnenie denných predajných aktivít s naplánovanými cieľmi;
- predaj energií, nekomoditných produktov;
- prolongácie zmlúv so súčasnými zákazníkmi;
- komplexnú starostlivosť o našich klientov a zároveň zvyšovať zákaznícku spokojnosť;
- realizáciu akvizícii nových odberateľov v segmente elektrina a plyn a s tým súvisiacu prípravu cenových ponúk a následnej zmluvnej dokumentácie vrátane dodatkov a príloh;
- podporu a realizáciu predaja nekomoditných produktov;
- sledovanie činnosti konkurencie a v reakcii na ňu komunikovať vhodnú stratégiu predaja;
- šíriť povedomie o celkovom portfóliu produktov spoločnosti;
- pomer starostlivosti o súčasné portfólio zákazníkov a akvizičnú činnosti je približne v pomere 80% : 20%.
Budúci manažér pre B2B zákazníkov by mal mať reálne skúsenosti na obdobnej pracovnej pozícii. Preferujeme kandidátov s predchádzajúcim pôsobením v oblasti obchodu v B2B príp. B2C segmente. Náš nový kolega/ kolegyňa by mal disponovať najmä prezentačnými a predajnými zručnosťami, zákazníckou orientáciou a na pozícii obchodníka dôležitou orientáciou na výsledok.
Výhodou, ale nie podmienkou, je znalosť trhu s elektrickou energiou a príslušnej energetickej legislatívy, obnoviteľných zdrojov energie či fotovoltiky. Rozhodujúcimi pre nás a Vášho budúceho nadriadeného sú osobnostné predpoklady, nakoľko odborné „hard skills“ Vás prípadne doškolíme. Vzhľadom na Vaše budúce pôsobenie v pridelenom regióne považujeme za prínosnú spoluprácu s kolegom, ktorý má v rámci zverenej oblasti vytvorenú sieť kontaktov a vybudované partnerské vzťahy.
V rámci adaptácie Vám zabezpečíme dôkladné zaškolenie do našich interných IS, pracovných a predajných postupov, zoznámime Vás s portfóliom ponúkaných produktov a služieb.
Zamestnajte sa u nás a získate
Ponúkame:
• flexibilný pracovný čas - dôležité sú výsledky a nie príchod na 07:00;
• 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
• voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych nabíja pozitívnou energiou;
• spoluprácu a účasť v projektových tímoch vo svojej oblasti a možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
• podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
• motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
• firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
• možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
• príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi)
• elektronické stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity pre zamestnancov - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
• profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov;
• služobné vozidlo aj na súkromné účely, notebook, mobilný telefón.
• flexibilný pracovný čas - dôležité sú výsledky a nie príchod na 07:00;
• 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
• voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych nabíja pozitívnou energiou;
• spoluprácu a účasť v projektových tímoch vo svojej oblasti a možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
• podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
• motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
• firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
• možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
• príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi)
• elektronické stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity pre zamestnancov - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
• profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov;
• služobné vozidlo aj na súkromné účely, notebook, mobilný telefón.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, obchod, technika (energetika)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Informácie o výberovom konaní
Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu. Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú pozíciu. Dokumenty, prosím, zašlite V SLOVENSKOM JAZYKU NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Pavol Tichý, tel. +421 41 519 2497, e-mail [email protected]
Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.
Kontakt
ID: 4352896
Dátum zverejnenia: 13.6.2022
2022-06-13
lokalita: Banskobystrický kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Produktový manažér Spoločnosť: Stredoslovenská energetika, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac