Manažér zákazníckeho centra

Stredoslovenská energetika, a. s.

Mzdové podmienky (brutto)
1 042 EUR/mesiacZákladná hrubá mzda € 1.042,- + výkonnostná odmena 20% naviazaná na prevádzkové a výkonnostné ciele + 13. a 14. plat vo výške 56 % (výplatný termín jún a november) + ďalšie zložky mzdy (bohatý odmeňovací systém, ako aj odmeny naviazané na pracovný výkon a výsledky spoločnosti, príplatky nad rámec Zákonníka práce)
Miesto práce
Lučenec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2020

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V rámci svojich predošlých pracovných skúseností ste viedli svoj vlastný tím? Hľadáte priestor pre sebarealizáciu, nebojíte sa výziev a netradičných riešení pre dosahovanie spokojnosti našich zákazníkov? Máte skúsenosti s predajom produktov a služieb v oblasti energií, telekomunikácií, bankovníctva alebo poisťovníctva? Tak potom práve naša pracovná pozícia je pre Vás. 

Hlavnou náplňou práce je riadenie Zákazníckeho centra a činností vykonávaných zamestnancami vo vzťahu k zákazníkom. Budete mať zodpovednosť za profesionálne vybavenie požiadaviek zákazníkov v rámci riadeného Zákazníckeho centra. K nemenej dôležitým zodpovednostiam patrí dosahovanie mesačných cieľov a šírenie dobrého mena spoločnosti. Váš tím spolu s Vami tvoria štyria poradcovia, ktorých náplňou práce je podpora a konzultácie fyzickým osobám, ako aj firemným klientom a taktiež predaj našich komoditných a nekomoditných produktov a služieb.

Naša pozícia je štvrtá riadiaca manažérska úroveň v rámci divízie Obchod a služby a pre napĺňanie našej obchodnej stratégie je kľúčové, aby úspešný kandidát mal reálne skúsenosti s pôsobením v oblasti starostlivosti o zákazníkov. Vzhľadom na riadiaci charakter pracovnej pozície požadujeme minimálne 2 ročné skúsenosti s riadením tímu. Preferujeme kandidátov s obchodnými a manažérskymi skúsenosťami, pričom prirodzene inklinujeme k energetike, ale tiež sú pre nás zaujímavé odvetvia telekomunikácií, bankovníctva, či poisťovníctva. Za samozrejmosť považujeme kultivovaný, asertívny a profesionálny prístup k zákazníkom, zmysel pre detail a výborné komunikačné zručnosti.

Hľadáme prirodzeného lídra so silnou a vyzretou osobnosťou, ktorý má obchodného ducha a ambície plniť ciele. Plnenie cieľov našej stratégie by malo vychádzať z Vašej osobnej vnútornej motivácie, pozitívneho nastavenia a prozákazníckej orientácie. Ponúkame nadštandardné benefity, ako aj možnosť kariérneho rastu v úspešnej a tradičnej spoločnosti.

Sme obchodníci telom aj dušou, ale zodpovední a v kľúčových momentoch súdržní. Je pre nás dôležité, aby manažér zákazníckeho centra v ním riadenom tíme vytváral pozitívnu, tímovú atmosféru a on osobne bol nielen lídrom, ale aj oporou, koučom a mentorom pri plnení predajných cieľov. Veľkou výhodou pre úspešného kandidáta bude schopnosť vyrovnávať sa so stresom a prácou pod tlakom.

Zamestnajte sa u nás a získate

Ponúkame:
• voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych nabíja pozitívnou energiou;
• spoluprácu a projektové riadené profesionálov vo svojej oblasti a možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
• podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
• motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
• firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
• možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
• príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi)
• elektronické stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity pre zamestnancov - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
• profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP ISU - Základy

Vodičský preukaz

B, C

Prax na pozícii/v oblasti

starostlivosť o zákazníkov, energetika, telekomunikácie, bankovníctvo, predaj nekomoditných a komodi

Počet rokov praxe

2

Informácie o výberovom konaní

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS A MOTIVAČNÝ LIST v slovenskom jazyku (zameranie na Vaše odborné znalosti, ako aj Vašu osobnú a profesnú víziu a motiváciu v zmysle požiadaviek na pracovnú pozíciu) NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Pavol Tichý, tel. +421 41 519 2497, e-mail [email protected].

DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Dovoľujeme si Vás informovať, že v súvislosti s týmto výberovým konaním organizovaným našou spoločnosťou, vystupujete ako dotknuté osoby podľa článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) o spracúvaní osobných údajov obsiahnutých v životopise, motivačnom liste a dotazníku.
Spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Právnym základom spracúvania osobných údajov je čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Osobné údaje môžu byť poskytnuté týmto príjemcom: subjekty vykonávajúce psychodiagnostiku, poskytovateľ IT podpory, subjekt zabezpečujúci výkon externého auditu, spolupracujúce personálne agentúry a subjekty, ktorým poskytnutie osobných údajov vyplýva zo zákona. Osobné údaje ďalej môžu byť poskytnuté orgánom verejnej moci podľa osobitných predpisov. Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín mimo EÚ, ani prevádzkovateľ nezamýšľa preniesť osobné údaje do tretích krajín.
Pri spracúvaní osobných údajov nedochádza k automatizovanému rozhodovaniu, ani profilovaniu.

Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 6 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely.

Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov SR, a právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť údajov.

Podrobné informácie o právach dotknutých osôb a spôsobe ich uplatnenia sú uvedené na webovom sídle prevádzkovateľa: www.sse.sk.

Ako dotknutá osoba nás môžete kontaktovať e-mailom na [email protected] alebo poštou na adrese sídla prevádzkovateľa. Dotknutá osoba sa môže v prípade otázok týkajúcich sa spracúvania osobných údajov obrátiť tiež na zodpovednú osobu e-mailom na adresu [email protected]. Poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Kontakt

ID: 3949951  Dátum zverejnenia: 11.8.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 042 EUR/mesiac