Vedúci odboru predaj B2C

Stredoslovenská energetika, a. s.

Mzdové podmienky (brutto)
1 450 EUR/mesiacFinálne finančné ohodnotenie závisí od dohody s vybraným kandidátom. Základná fixná hrubá mzda € 1.450,- + variabilná cieľová Ročná odmena naviazaná na splnenie individuálnych, ako aj cieľov spoločnosti + ďalšie zložky mzdy odmeňovacieho systému.
Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša pozícia je tretia riadiaca manažérska úroveň v rámci divízie Obchod a služby a je kľúčové, aby úspešný kandidát mal reálne skúsenosti s predajom, tvorbou a realizáciou kampaní pre mass-market v rozmedzí päť až sedem rokov. Vo Vašom priamom riadení bude malý tím zodpovedný za podporu predajných aktivít, čo opäť vyžaduje minimálne trojročnú prax vo vedení a riadení ľudí. Preferujeme kandidátov s obchodnými a manažérskymi skúsenosťami, pričom prirodzene inklinujeme k energetike, ale tiež sú pre nás zaujímavé odvetvia telekomunikácií, bankovníctva, či poisťovníctva.
Hľadáme kreatívneho obchodného manažéra, ktorý bude schopný na základe strategického rozhodnutia kompletne vystavať predajnú kampaň pre mass market.

Máte radi obchodné výzvy a skúsenosti s riadením predaja, dizajnom ponúk, či priamo s predajnými kampaňami pre mass-market (domácnosti, malí a strední podnikatelia)? V rámci svojich predošlých pracovných skúseností ste viedli svoj vlastný tím? Hľadáte priestor pre sebarealizáciu? Nebojíte sa výziev a netradičných riešení pre dosahovanie stanovených obchodných cieľov? Máte skúsenosti s predajom produktov a služieb v oblasti energií, telekomunikácií, bankovníctva alebo poisťovníctva? Tak potom práve naša pracovná pozícia je pre Vás 

Hlavnou náplňou práce je:
  • realizácia obchodnej stratégie spoločnosti pri predaji elektrickej energie, plynu, či doplnkových nekomoditných produktov a služieb;
  • zodpovednosť za tvorbu obchodného plánu pre segmenty „domácnosti“ a malí a strední podnikatelia.
  • vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizácia obchodnej stratégie s cieľom maximalizovať objem predaja a výnosov, ale aj príprava a aktualizácia plánov predaja;
  • riadenie a realizácia aktivít predaja (nové akvizície, cross-sell), retencie a rozvoj existujúceho portfólia;
  • obchodné (kampaňové) zastrešovanie nových produktov a služieb, dizajn samotných ponúk, tvorba kampaní pre mass-market;
  • metodické riadenie starostlivosti o zákaznícke segmenty, zmluvného vzťahu a dodržiavanie platnej legislatívy;
  • optimalizácia portfólia ponúkaných služieb v súlade s vývojom trhu a konkurencie, taktiež monitoring a reporting úspešnosti predaja, vypracovávať analýzy trhu a predaja.

Hľadáme prirodzeného lídra so silnou a vyzretou osobnosťou, pre ktorého je prirodzený obchodný duch a ambície plniť ciele. Určite bude prínosná Vaša osobná chuť a schopnosť identifikovať a využiť obchodné príležitosti a celkovo záujem podieľať sa na plnení stratégie, ako aj samostatne riešiť a dokončovať komplexné úlohy.

Naša pracovná pozícia vyžaduje vysoké pracovné nasadenie. Súčasťou je aj práca pod stresom a tlakom, a preto je dôležité, aby ste sa s touto záťažou vedeli vysporiadať. Budete pracovať nielen v rámci svojho „najužšieho tímu,“ ale aj v rámci širokého tímu celej divízie Obchod a služby.
Sme obchodníci telom aj dušou, sem-tam blázniví, ale zodpovední a v kľúčových momentoch sme súdržní.

Zamestnajte sa u nás a získate

• služobný automobil na súkromné účely, služobný notebook a mobil;
• 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
• voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
• možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
• podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
• motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
• firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
• možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
• príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
• profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, technika, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Informácie o výberovom konaní

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu. Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú pozíciu. Dokumenty, prosím, zašlite V SLOVENSKOM JAZYKU NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Katarína Kadašiová, tel. +421 41 519 2247, e-mail [email protected]

DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.

Vážime si Váš prejavený záujem a dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní budú do 21 pracovných dní uchádzači, ktorí spĺňajú vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Dovoľujeme si Vás informovať, že v súvislosti s týmto výberovým konaním organizovaným našou spoločnosťou, vystupujete ako dotknuté osoby podľa článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) o spracúvaní osobných údajov obsiahnutých v životopise, motivačnom liste a dotazníku.
Spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Právnym základom spracúvania osobných údajov je čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Osobné údaje môžu byť poskytnuté týmto príjemcom: subjekty vykonávajúce psychodiagnostiku, poskytovateľ IT podpory, subjekt zabezpečujúci výkon externého auditu, spolupracujúce personálne agentúry a subjekty, ktorým poskytnutie osobných údajov vyplýva zo zákona. Osobné údaje ďalej môžu byť poskytnuté orgánom verejnej moci podľa osobitných predpisov. Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín mimo EÚ, ani prevádzkovateľ nezamýšľa preniesť osobné údaje do tretích krajín.
Pri spracúvaní osobných údajov nedochádza k automatizovanému rozhodovaniu, ani profilovaniu.

Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 6 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely.

Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov SR, a právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť údajov.

Podrobné informácie o právach dotknutých osôb a spôsobe ich uplatnenia sú uvedené na webovom sídle prevádzkovateľa: www.sse.sk.

Ako dotknutá osoba nás môžete kontaktovať e-mailom na [email protected] alebo poštou na adrese sídla prevádzkovateľa. Dotknutá osoba sa môže v prípade otázok týkajúcich sa spracúvania osobných údajov obrátiť tiež na zodpovednú osobu e-mailom na adresu [email protected]. Poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Kontakt

ID: 3865923  Dátum zverejnenia: 7.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 450 EUR/mesiac