Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Brigádnik - admin. a systémová podpora Nákupu
-
Lokalita
Vlčie hrdlo, Ružinov -
Pracovný pomer
na dohodu (brigády) -
Režim práce
Denný -
Mzdové podmienky (brutto)
5,5 EUR/hod.*
* Hodinová sadzba 5,50€. Výkon práce max 20hod za týždeň
Ľudia sú pre nás na prvom mieste. Spoliehame sa na ich odbornosť, profesionalitu a otvorenú spoluprácu. Priťahujeme talentovaných a ambicióznych ľudí, ktorí chcú prinášať zmenu. Rozvíjame zručnosti a znalosti našich ľudí, čím sa ich snažíme motivovať a nestratiť.
Nebojíme sa dať príležitosť mladým ľudom s minimálnymi skúsenosťami, čo sa vyvažuje tvojou 120% zodpovednosťou a zanietenosťou.
- Hľadáš dlhodobú (min. 1 rok) a stabilnú brigádu pre jedinečnú spoločnosť, v ktorej sa vieš uplatniť aj po škole?
- Máš zodpovedný prístup a nebojíš sa komunikácie, napríklad aj v anglickom jazyku?
- BIG DATA (veľké súbory) v tebe nevyvolávajú paniku?
- EXCEL (ovládaš funkcie, grafy, formátovanie,..) máš v malíčku?
- A okrem toho ťa baví aj príprava reportov a analytická činnosť?
5x áno?
Výborne, postupuješ Ďalej! Ak ťa zaujíma, čo budeš robiť, tak pokojne pokračuj v čítaní a reaguj, lebo CHCEME práve TEBA!
Na čo sa môžeš tešiť? Tvojou úlohou bude
- Budeš administratívna a systémová podpora pre kolegov z útvarov Nákup
- Priložíš ruku k dielu pri príprave analýz
- Pomôžeš aj pri vytváraní a aktualizácií reportov zo systémov (napríklad SAP, ale ak ti to nič nehovorí, veľmi rýchlo sa s ním skamarátiš)
- Starať sa budeš aj o aktuálnosť interných stránok na SharePoint-e
- Príprava prezentácii pre manažment je čerešničkou na torte
- A samozrejme oceníme ak aj ty prispeješ k pohodovej atmosfére a to nielen v rámci tímu
- Budeme ťa zapájať do projektov v rôznych fázach , napr. zavádzanie SAPu- Ariba (napr. testovanie nových funkcionalít, príprava podkladov, oceňujeme tvoje názory), E-signature for contract, VPE-vendor post evaluation of suppliers, atď.
Ak sa k nám pridáš, v čom porastieš:
- Zlepšíš si komunikáciu v AJ vo forme písaním mailov a občasne telefonáty s dodávateľmi v rámci Európy
- Spoznáš fungovanie nákupného procesu od začiatku po koniec (End to End pohľad)
- Chceš byť viac štruktúrovaný? Ponúkame ti možnosť spoznať nástroje LEANu v praxi/change management/ project management/ Agile
- Bližšie spoznáš pozadie medzinárodných IT aplikácií a zároveň ich budeš môcť zlepšovať (Ebidding, Bonita, SAP (MM, SRM modul), CRZ, RPA)
- Môžeš pričuchnúť k IT novinkám a keď budeš dobrý aj s v nich rozvíjať (Nasadzovanie nových IT systémov (napr. Market Intelligence, AI-Category management) používanie MS Office 365 (napr. Teams, One Note, SharePoint, Outlook, One drive, atď.) participovať na automatizácií procesov, zlepšovanie procesov RPA)
Bez čoho sa pri podpore služieb nezaobídeš?
- Bez štatútu študenta VŠ to nepôjde
- Určite ti nesmie chýbať znalosť balíčka Microsoft Office a to najmä EXCEL na pokročilej úrovni, no na škodu nebude ani znalosť Word-u, PowerPoint-u a Outlook-u
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (B2) je povinnou výbavou tak ako lekárnička v aute
- Nechceme ťa vodiť za ručičku, preto je dôležitá schopnosť samostatne si organizovať prácu, neboj sa všetko ti vysvetlíme
- Ideálne je ak sa nezosypeš v prípade, že treba riešiť viaceré úlohy naraz a to v obmedzenom časovom rámci
- Precíznosť pri riešení pridelených úloh je samozrejmosťou
- A predpokladáme aj tvoju časovú flexibilitu (maximálne však 20h za týždeň)
Ako to videla naša kolegyňa (brigádnička), ktorá bola na tejto pozícií:
- zlepšenie komunikácie na pracovnej úrovni aj v angličtine (viac maily, niekedy telefonát)
- spoločné riešenie úloh v tíme (pokiaľ nevieš vyriešiť problém sám, kolegovia ti ochotne pomôžu)
- dostaneš aj samostatné úlohy, ktorých vyriešenie ťa motivuje
- získaš väčší nadhľad a trpezlivosť pri spolupráci s ľuďmi
- spoznáš ako funguje korporácia (klady aj zápory)
- naučíš sa pracovať s rôznymi systémami (eBidding, Bonita, SAP, CRZ, SM9 tikety, (Ariba), SharePoint), zlepšíš si znalosti v Exceli, Worde, Powerpointe, Outlooku, Teams
- úlohy sú rôznorodé, treba byť prispôsobivý a nebáť sa nových vecí
- stretneš/spoznáš zaujímavých ľudí
- interné školenia
- možnosť parkovania zdarma
- strava za necelé euro zabezpečená
- vyššia šanca dostať sa do programu Groww (bližšie info nájdeš na https://slovnaft.sk/sk/kariera/pre-studentov-a-absolventov/vysoke-skoly/growww/)
Myslíš, že túto výzvu zvládneš?
Tak nám daj o sebe vedieť!
Práca zaručená aj v prípade ďalšej vlny pandémie ( pracovný NB a možnosť práce z domu)
Ak sa chceš opýtať dopredu, o čom je inzerovaná pozícia, tak nám napíš ([email protected]), radi ti odpovieme.
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 4079402
Dátum zverejnenia: 12.5.2021
2021-05-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: SLOVNAFT, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 5,5 EUR/hod.