Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ Asistentka riaditeľa dcérskej spoločnosti
-
Lokalita
Bratislava -
Pracovný pomer
plný úväzok -
Režim práce
Denný -
Mzdové podmienky (brutto)
1000 €/mesiac*
* Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Hľadáme pre svoju dcérsku spoločnosť MOL GBS Slovakia, s. r. o. nového člena teamu, na útvar Podpory riadenia s miestom výkonu práce: Bratislava, Vlčie hrdlo.
Pre riaditeľa dcérskej spoločnosť SLOVNAFTU, ktorá poskytuje finančné služby (MOL GBS Slovakia, s.r.o. - Group Business Solutions) hľadáme zodpovednú, šikovnú, proaktívnu posilu, pre ktorú neexistujú prekážky a problémy ale len výzvy a to na výkon podporných a administratívnych činností spojených s účinnou podporou manažmentu ale aj zamestnancov GBS.
Ako u nás môžete využiť svoje znalosti?
Na pozícii Asistent/ka riaditeľa dcérskej spoločnosti bude Vašou úlohou:
- Zabezpečenie plnenia administratívnych úloh vrátane správy dokumentov, formálnej prípravy dokumentov a prezentácií súvisiacich s aktivitami GBS.
- Spracovávanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty, správa registratúry, služobných ciest, vrátane vyúčtovania a ďalších administratívnych úloh spojených s prevádzkou GBS.
- Práca s internými a externými dokumentami v anglickom jazyku a slovenskom jazyku.
- Komunikácia s externými a internými partnermi a zhromažďovanie informácií potrebných na prevádzku GBS.
- Poskytovanie informácií zamestnancom GBS ako aj externým partnerom.
- Príprava zápisnice zo stretnutí ako aj písomných materiálov.
- Výkon podporných úloh technickej a administratívnej povahy súvisiacich s prevádzkou GBS.
- Zaistenie dodávok súvisiacich s kanceláriami, tvorba objednávok v SAP a súvisiacich systémoch so zodpovednosťou za včasné dodávky požadovaných položiek.
- Komunikácia s transakčným účtovníctvom, pomoc pri inventarizácií a prípravou návrhu školiacich plánov.
- Výkon ostatných príležitostných úloh, ktoré sú delegované riaditeľom GBS.
Čo očakávame?
- Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania.
- Skúsenosť na administratívnej pozícii minimálne 2 roky.
- Znalosť MS Office, MOS.
- Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni slovom aj písmom (min. B2).
- Vodičský preukaz skupiny B.
- Ochota cestovať.
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 3669711
Dátum zverejnenia: 17.6.2019
2019-06-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: SLOVNAFT, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 €/mesiac