Manažér pre riadenie a podporu procesov ľudských zdrojov a organizačných zmien

Manažér pre riadenie a podporu procesov ľudských zdrojov a organizačných zmien je kľúčovou osobou s významným vplyvom na rozvoj a rast Slovenských elektrární. Vašou hlavnou úlohou na tejto pozícii je analyzovať existujúce HR procesy a navrhovať a implementovať inovatívne riešenia, ktoré zabezpečia efektívne fungovanie oddelenia ľudských zdrojov. Ako manažér budete monitorovať a hodnotiť účinnosť týchto procesov a prispievať k pozitívnym zmenám v našej organizácii. 

späť na všetky voľné pozície
Miesto práce
Pribinova 40
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky
Od 3 500 EUR/mesiac (brutto)*

*Nástupná mzda závisí od individuálnych schopností a skúseností a je predmetom vzájomnej dohody. 

• minimálna základná mzda predstavuje: 3 500 EUR 
• ročná odmena na základe splnenia KPI cieľov až do výšky 40% z ročnej základnej mzdy.

Pracovná náplň

  • Vykonávať komplexné hodnotenie súčasných procesov v oblasti ľudských zdrojov, identifikovať silné a slabé stránky a oblasti vhodné pre zlepšenie.
  • Navrhovať a implementovať nové procesy v oblasti ľudských zdrojov, vypracovať dokumentáciu a pracovné postupy.
  • Aktívne komunikovať a  úzko spolupracovať s riaditeľmi úsekov spoločnosti a zamestnancami s cieľom uľahčiť hladkú implementáciu procesov.
  • Riešiť pracovnoprávne situácie a poskytovať odborné poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov.
  • Analyzovať a spracovávať dáta a reporty.
  • Optimalizovať a kontinuálne zlepšovať procesy v rámci  oddelenia.
  • Riadiť organizačné zmeny v spoločnosti a koordinovať činnosti spojené s ich prípravou, schvaľovaním, realizáciou a hodnotením.
  • Pripomienkovať interné predpisy spoločnosti.
  • Sledovať zmeny pracovnoprávnych predpisov a postupov s cieľom zabezpečiť súlad so všetkými príslušnými požiadavkami.

Hľadáme skúseného manažéra z oblasti ľudských zdrojov, ktorý je schopný nastaviť a optimalizovať HR procesy s ohľadom na biznisové potreby našej spoločnosti. Táto pozícia vyžaduje schopnosť pozerať sa na veci z rôznych perspektív a efektívne komunikovať s riaditeľmi oddelení a zainteresovanými stranami na všetkých úrovniach organizácie pre dosiahnutie optimálnych riešení.

Čo ponúkame

  • Služobný automobil aj na súkromné účely.
  • 13. a 14 plat a každoročne zvyšujeme mzdy až do výšky inflácie.
  • 5 dní platenej dovolenky navyše.
  • 7,5 hodinový pracovný úväzok – vďaka tomu majú naši zamestnanci v prepočte o 16 dní v roku viac voľna.
  • Príspevok na III. pilier DDS až do výšky 600 EUR za rok.
  • Príspevok na stravovanie aj počas práceneschopnosti.
  • Finančná odmena pri pracovných výročiach – vážime si vernosť a lojalitu.
  • 1. október ,,Deň energetiky“ je u nás doslova sviatok – naši zamestnanci majú v tento deň voľno alebo mzdové zvýhodnenie ako za prácu vo sviatok.
  • Finančná podpora pri dlhodobej práceneschopnosti.

Ďalšie výhody u nás

  • Osobný rozvoj, odborný a kariérny rast – vzdelávanie a tréningy.
  • Vítame inovácie a nové nápady, pričom o profit z nich sa delíme so zamestnancami, ktorí ich prinášajú cez našu Burzu nápadov.
  • Nadštandardná finančná odmena za odporučenie nového kolegu alebo kolegyne cez náš interný odporúčací program.
  • Firemné akcie a teambuildingy pri každej príležitosti – či ide o naše vlastné „Zimné športové hry“ a „Oceňovanie najlepších tímov“ alebo celoslovenské akcie „Do práce na bicykli“, „Čisté hory“, „Naše mesto“ a iné.
  • Sme Bike Friendly firma – k dispozícii máme sprchu a chránený priestor na bicykle.
  • Odchodné pri odchode na dôchodok – nad rámec zákona.
  • Interné súťaže – môžete vyhrať batohy, tričká a iné firemné darčeky.
  • Multisport karta a iné zaujímavé výhody od externých partnerov

Koho hľadáme

  • Minimálne 10 rokov skúseností v oblasti HR a skúsenosti s nastavovaním procesov.
  • Úplné vysokoškolské vzdelanie.
  • Znalosť Zákonníka práce a pracovného práva.
  • Znalosť tvorby procesných máp.
  • MS Excel na pokročilej úrovni.
  • Anglický jazyk aktívne slovom aj písmom.
  • Vodičský preukaz sk. B – aktívny vodič.
  • Silné líderské zručnosti a schopnosť vytvárať a udržiavať profesionálne vzťahy.
  • Komunikačné a prezentačné schopnosti na vysokej úrovni.
  • Schopnosť porozumieť biznis modelu, obchodnej stratégii a jej cieľom.
  • Iniciatívny prístup k riešeniu vecí a zmysel pre detail.

Informácie o výberovom konaní

Oslovila vás naša ponuka? Dajte nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom vášho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa dozvieme čo najviac.

V Slovenských elektrárňach si vážime všetky reakcie na naše pracovné ponuky a s výsledkom výberového konania kontaktujeme každého uchádzača. To tiež znamená, že ak niekoho na pohovor nevyberieme, môžeme sa mu znova ozvať neskôr s ponukou pozície, ktorá oveľa viac vyhovuje jeho skúsenostiam alebo schopnostiam.
Preto, ak vás v budúcnosti u nás zaujme iná ponuka, určite neváhajte poslať žiadosť opätovne. My sa jej vždy budeme dôkladne venovať.

Túto pozíciu má na starosti

Barbora Blublová
Špecialista pre nábor a výber zamestnancov

+421 910 673 354
Reagovať na ponuku
ID: 4782787  Dátum zverejnenia: 12.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 500 EUR/mesiac