Koordinátor obchodných vzťahov v oblasti služieb

Hľadáš stabilné zamestnanie a si z Trenčína alebo blízkeho okolia? Si komunikatívny, máš skúsenosti s Facility Managmentom a prácou s nehnuteľnosťami ? Ak sa chceš stať súčasťou tímu "vodákov", čítaj ďalej, hľadáme posilu. Možno to budeš práve ty, kto doplní naše rady.
späť na všetky voľné pozície
Miesto práce
Trenčín
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky
1 350 EUR/mesiac (brutto)*
* Nástupná mzda závisí od tvojich individuálnych schopností a skúseností a je predmetom partnerskej dohody. Minimálna nástupná mzda predstavuje 1350 eur brutto + mesačná výkonnostná odmena až do výšky 13,1% + ďalšie mzdové zvýhodnenia nad rámec Zákonníka práce.

Pracovná náplň

  • Plynulé a bezproblémové zabezpečenie činností v rámci Facility managmentu (FM), komunikácia a úzka spolupráca s dodávateľmi FM.
  • Kontrola a plánovanie nákladov na činnosti súvisiace s FM, schvaľovanie výkonov a ich kontrola.
  • Sledovanie čerpania prideleného budgetu na mesačnej báze.
  • Pravidelný a jednotný reporting smerom na riaditeľa závodu a na centralizované útvary.
  • Komunikácia s úradmi pri riešení agendy nehnuteľností.
  • Návrhy na efektívne využívanie nehnuteľností v majetku spoločnosti.
  • Spolupráca na tvorbe zmluvných vzťahov.

Čo ponúkame

  • 5 dní platenej dovolenky navyše – vieme, že oddych je dôležitý.
  • Flexibilný pracovný čas.
  • Príspevok na III. pilier DDS – myslíme na tvoju budúcnosť.
  • 7,5 hodinový pracovný úväzok - vďaka tomu majú naši zamestnanci v prepočte o 16 dní v roku viac voľna.
  • Príspevok na stravovanie aj počas práceneschopnosti.
  • Možnosť využiť lepšie ceny elektriny pre teba i celú rodinu, so zvýhodnenou sadzbou u nášho zmluvného partnera.
  • Finančná odmena pri pracovných výročiach - vážime si vernosť a lojalitu.
  • Mzdové zvýhodnenie za prácu na Deň energetiky (1. október) – 50% tvojho priemerného hodinového zárobku za každú odpracovanú hodinu v tento deň.
  • Ak zostaneš náhodou dlhodobo PN, tiež ťa finančne podporíme.

Ďalšie výhody u nás

  • Osobný rozvoj, odborný a kariérny rast – vzdelávanie a tréningy.
  • Vítame inovácie a nové nápady, pričom o profit z nich sa delíme so zamestnancami, ktorí ich prinášajú cez našu Burzu nápadov.
  • Firemné akcie a teambuildingy pri každej príležitosti – či ide o naše vlastné „Zimné športové hry“, „Najlepšie tímy“ alebo celoslovenské akcie „Do práce na bicykli“, „Naše mesto“ a iné.
  • Odchodné pri odchode na dôchodok – nad rámec zákona.
  • Interné súťaže – môžeš vyhrať batohy, tričká a iné firemné darčeky.
  • Každý deň môžeš využívať aj Multisport kartu a iné zaujímavé výhody od externých partnerov.

Koho hľadáme

  • Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, technický alebo ekonomický smer výhodou.
  • Požadujeme odbornú prax minimálne 2 roky v oblasti správy budovy.
  • MS Office úroveň pokročilý.
  • Vodičský preukaz skupiny B.
  • Zodpovednosť, samostatnosť, flexibilita, schopnosť tímovej práce.
  • Vítané zručnosti: SAP, Lotus Notes.

Informácie o výberovom konaní

Oslovila ťa naša ponuka? Daj nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom tvojho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa dozvieme čo najviac.

V Slovenských elektrárňach si vážime všetky reakcie na naše pracovné ponuky a s výsledkom výberového konania kontaktujeme každého uchádzača. To tiež znamená, že ak niekoho na pohovor nevyberieme, môžeme sa mu znova ozvať neskôr s ponukou pozície, ktorá oveľa viac vyhovuje jeho skúsenostiam alebo schopnostiam.

Preto, ak ťa v budúcnosti u nás zaujme iná ponuka, určite neváhaj poslať žiadosť opätovne. My sa jej vždy budeme dôkladne venovať.

Túto pozíciu má na starosti

Soňa Hrnčiariková
Personalista

+421 910 809 769
Reagovať na ponuku
ID: 3914677  Dátum zverejnenia: 21.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac