Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Intern - Podpora obchodníkov
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si študent vysokej školy ? Máš popri škole čas a chceš si nájsť zaujímavú brigádu v medzinárodnej firme ? Tak neváhaj a pošli nám svoj životopis.
Ako náš Intern budeš vykonávať tieto aktivity:
-pomocné činnosti na oddelení podpory pre obchodníkov a pre produkty a služby v súvislosti s prijímaním platobných kariet
-spracovávanie požiadaviek na zasielanie uvítacích emailov obchodníkom a následná administratíva
-skenovanie a zakladanie dokumentov
-pomoc pri príprave a tvorbe podporných dokumentov
-iné úlohy podľa dennej činnosti
Ako náš Intern budeš vykonávať tieto aktivity:
-pomocné činnosti na oddelení podpory pre obchodníkov a pre produkty a služby v súvislosti s prijímaním platobných kariet
-spracovávanie požiadaviek na zasielanie uvítacích emailov obchodníkom a následná administratíva
-skenovanie a zakladanie dokumentov
-pomoc pri príprave a tvorbe podporných dokumentov
-iné úlohy podľa dennej činnosti
Mzdové podmienky (brutto)
4,5 EUR/hod.Plus stravné lístky v hodnote 4,20€
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita
-dobré komunikačné zručnosti
-porozumenie funkčných a technických súvislostí
-proaktívnosť
-samostatnosť
-zodpovednosť
Slovensky jazyk - slovom aj písmom
Anglický jazyk – slovom aj písmom
Český jazyk –slovom aj písmom –je vítané
Maďarský jazyk – výhodou
-analytické myslenie
-flexibilita
-dobré komunikačné zručnosti
-porozumenie funkčných a technických súvislostí
-proaktívnosť
-samostatnosť
-zodpovednosť
Slovensky jazyk - slovom aj písmom
Anglický jazyk – slovom aj písmom
Český jazyk –slovom aj písmom –je vítané
Maďarský jazyk – výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3964506
Dátum zverejnenia: 8.9.2020
2020-09-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 4,5 EUR/hod.