Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Support s NJ - denný tím
Miesto práce
Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacmesačná mzda : 1 300 EUR záleží od jazykových a IT znalosti kandidáta (37,5 hod. týždenný pracovný čas)+13.plat rozdelený v Q odmenách
Od 1 300 EUR/mesiacmesačná mzda : 1 300 EUR záleží od jazykových a IT znalosti kandidáta (37,5 hod. týždenný pracovný čas)+13.plat rozdelený v Q odmenách
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegov na pozíciu IT technická podpora s využitím nemeckého jazyka!Ak hľadáš prácu v medzinárodnom prostredí a chceš využívať cudzie jazyky, ponúkame Ti zaujímavú prácu v Prešove
Náš Central Service Desk Team poskytuje prvoúrovňovú podporu a technické informácie zahraničným spoločnostiam a jej užívateľom vrámci skupiny Raiffeisen.
Bez ohľadu na to, kde sedíš, či v Nitre, v Prešove , alebo pracuješ z časti z domu si súčasťou nášho tímu. Úlohy, ktoré nepatria do našej kompetencie eskalujeme kolegom na 2. hej úrovni podpory do Rakúska.
Ak nemáš technické skúsenosti, nevadí, plne ťa zaškolíme. Stačí mať pozitívny vzťah k informačným technológiám a vedieť komunikovať v nemčine a angličtine.
Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- IT podpora, technická podpora aplikácií v NJ prostredníctvom emailu a telefónu
(50 % komunikácie prebieha v NJ, 50% v AJ)
- riešenie zákazníckych sťažností a technických požiadaviek prostredníctvom Call-Ticket systému
- 1.st level support
- denný tím ( práca 5 dní v týždni 37,5 hod pracovný týždeň)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky:orientácia na zákazníka
komunikácia so zákazníkmi v NJ a v AJ
znalosti a skúsenosti v oblasti IT
časová flexibilita (práca na zmeny, resp.denný tím)
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Windows - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Windows - Mierne pokročilý
ID: 4788097
Dátum zverejnenia: 19.3.2024
2024-03-19
lokalita: Nitra Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Raiffeisen Informatik SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac