Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 500 EUR/mesiac(+ ročný bonus, + pravidelné prehodnotenie mzdy)
Od 2 500 EUR/mesiac(+ ročný bonus, + pravidelné prehodnotenie mzdy)
Supervízor/ka účtovníctva
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti v účtovníctve, chceš rozvíjať svoje vedomosti a profesionálne rásť? Ak Ťa láka práca v stabilnej firme, ktorá sa stará o svojich zamestnancov a klientov, tak sa pripoj do tímu účtovníkov a účtovníčiek v PwC, ktorí/é stoja za krásnymi projektmi.
Do nášho účtovného tímu aktuálne hľadáme skúseného kolegu alebo kolegyňu na pozíciu Supervízor/ka účtovníctva. Tešiť sa môžeš na prácu v menšom tíme, stále si zachovávame rodinné prostredie. V PwC na Teba čakajú nielen lokálne, ale i medzinárodné spolupráce s pobočkami po celom svete.
Čo bude patriť medzi Tvoje hlavné úlohy?
Do nášho účtovného tímu aktuálne hľadáme skúseného kolegu alebo kolegyňu na pozíciu Supervízor/ka účtovníctva. Tešiť sa môžeš na prácu v menšom tíme, stále si zachovávame rodinné prostredie. V PwC na Teba čakajú nielen lokálne, ale i medzinárodné spolupráce s pobočkami po celom svete.
Čo bude patriť medzi Tvoje hlavné úlohy?
- Zodpovednosť za správne nastavenie zverených pracovných procesov a pracovných postupov v súlade s požiadavkami legislatívy a internými pokynmi
- Vykonávanie odbornej účtovnej alebo kontrolnej práce vyžadujúcej znalosť teórie a praxe evidovania, triedenia, preverovania a rozborov finančných transakcií podľa platnej legislatívy, platných účtovných predpisov a firemných postupov
- Spracovávanie účtovných transakcií komplexnejšieho charakteru, koordinácia práce pri mesačných závierkach, príprava kalkulácii
- Kontrolingové a reportingové práce na mesačnom, štvrťročnom a ročnom reportingu pre regionálne právnické subjekty a interných PwC klientov
- Zavádzanie vecných a ekonomicky efektívnych účtovných postupov a kontrolných účtovných postupov
- Proaktívne navrhovanie zlepšovania a zjednodušenia pridelených procesov nadriadenému a podpora ich implementácie, aktivity na podporu harmonizácie procesov na základe požiadaviek klientov
- Riešenie komplexnych problémov a metodické usmerňovanie práce juniorných pracovníkov
- Aplikácia znalostí získaných prostredníctvom školení , metodických usmernení, príprava procedúr , manuálov a pracovných postupov
- Koordinácia a realizácia pridelených projektov vo vysokej kvalite a v požadovaných termínoch
- Rozvíjanie znalostí v oblasti účtovníctva a kontrolingu, udržiavať si vysokú úroveň odborných, systémových a procesných znalostí a poznatkov
- Komunikácia s ostatnými pracovníkmi spoločností v rámci siete PwC, v prípade potreby objasňovanie a vysvetľovanie situácie, postupu
- Spolupráca s internými a externými audítormi
- Komunikácia s daňovými úradmi, štatistickými úradmi a inými externými inštitúciami v súlade s pracovným poverením
- Komunikácia s klientmi, nadriadenými a ostatnými členmi pracovného tímu v slovenskom a anglickom jazyku
- Neustále vzdelávanie v oblasti digitalizácie a podpora projektov zameraných na implementáciu automatizácii, podpora využívania moderných technológií, technických nástrojov a nástrojov na analýzu dát v zverenom tíme
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavé možnosti kariérneho rastu spojené s pravidelným prehodnocovaním platu
- Rozvoj soft skills a podpora ďalšieho štúdia
- Rozvoj digitálnych zručností - budeš mať možnosť naučiť sa pracovať s tools ako PowerBI, Alteryx...
- Vážime si Tvoju prácu navyše, každá minúta sa počíta!
- Hybridný pracovný model (práca z domu aj z PwC office a možnosť práce zo zahraničia na 6 týždňov)
- Wellbeing program, ktorý myslí na Tvoje mentálne aj fyzické zdravie
- Work Life coaching - psychologické, právne a finančné poradenstvo
- Flexibilný pracovný čas
- 2 dni voľna počas Vianoc navyše a 2 sick days
- Cafeteria benefitový systém - vyber si, čo sa ti najviac hodí
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax na obdobnej pozícii
- Pokročilá znalosť MS Excel
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2)
- Systematické myslenie, kreatívne a analytické riešenie problémov
- Samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť
- Flexibilita, ochota učiť sa nové veci, zmysel pre detail
- Tímový/á hráč/ka
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že aktuálne pozícia nie je pre Teba to pravé, no máš vo svojom okolí kamarátov, známych, ktorých by práca u nás mohla zaujať, pokojne ich nasmeruj k nám. V prípade, že by sme nadviazali spoluprácu s Tebou odporúčaným kandidátom, môžeš získať odmenu od 300 do 1000 EUR (podľa seniority kandidáta).
Viac info na:
https://www.pwc.com/sk/sk/kariera/prihlaska-referral-bonus.html
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdeš tu: https://pwc.to/2s8n2tn
Viac info na:
https://www.pwc.com/sk/sk/kariera/prihlaska-referral-bonus.html
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdeš tu: https://pwc.to/2s8n2tn
Kontakt
ID: 4776387
Dátum zverejnenia: 20.3.2024
2024-03-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Fakturant, Hlavný účtovník, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Spoločnosť: PwC
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac