Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 900EUR brutto
od 900EUR brutto
Administratívna podpora na oddelení Audit (ZŤP)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staň sa súčasťou nášho tímu oddelenia auditu, najväčsieho oddelenia spoločnosti PwC na Slovensku. Baví ťa administratívna práca, si organizovaný/á, orientovaný/á na detail a máš zmysel pre štruktúru? Rád/rada komunikuješ s ľud'mi a si ochotný/á hľadat riešenia namiesto problémov? Ak áno, tak hľadáme možno práve Teba.
Na čo sa môžeš tešiť:
Na čo sa môžeš tešiť:
- vytváranie rôznych reportov podľa požiadaviek nadriadených
- správa dochádzkového systému zamestnancov
- správa elektronickej poštovej schránky
- vytváranie požiadaviek na vyúčtovanie cestovných nákladov
- aktualizácia procesov a príručiek
- formátovanie dokumentov
- administrácia databáz
- registrácia zamestnancov na workshopy a podujatia
- správa interného objednávkového systému (iPos)
- vybavovanie telefonátov
- vykonávanie inej administratívnej podpory podľa spôsobilosti a kompetencií
Zamestnanecké výhody, benefity
- prácu pre stabilnú spolonosť s dlhoročnou tradíciou na slovenskom trhu , ktorá dáva priestor pre sebauplatnenie aj ľud'om s fyzickym hendikepom
- prácu v mladom a dynamickom kolektíve
- sebarealizáciu v oblasti administratívy
- zúročenie kompetencií v oblasti administratívy aj pre fyzicky handikepovaných ľudí
- prácu na plný alebo čiastočný úväzok
- flexibilný pracovný čas prispôsobený fyzickým možnostiam zamestnanca
- rôznorodé firemné benefity (mobilny telef6n, príspevok na stravu nad rámec ZP, firemné podujatia, zdravotné prehliadky a pod.)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s prácou na počítači
- schopnosť vykonávať sedavé zamestnanie za počítačom
- záujem o oblast administratívy a podpory zamestnancov
- schopnosť organizovať vlastnú prácu, úlohy a čas
- ovládanie MS Office (Word , Excel, Powerpoint) na stredne pokročilej úrovni
- ovládanie anglického jazyka minimálne na úrovni B2
- ochotu a vôl u pracovať v tíme
- schopnosť rýchlo sa učiť
- orientáciu na detail
- proaktívny a pozitívny postoj
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem uchádzať sa o túto pozíciu, kliknite na tlačidlo "Apply here" a vytvorte si svoj profil.
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://www.pwc.com/sk/sk/informacia-o-spracuvani-osobnych-udajov-pre-nabor.html
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://www.pwc.com/sk/sk/informacia-o-spracuvani-osobnych-udajov-pre-nabor.html
Kontakt
ID: 3460256
Dátum zverejnenia: 10.8.2018
2018-08-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: PwC
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 900EUR brutto