Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Asistentka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na oddelenie auditu hľadáme asistentku pre partnera spoločnosti- zodpovednú, komunikatívnu a organizačne zdatnú osobnosť, ktorej náplňou práce bude:
- vytváranie a opravovanie dokumentov v slovenčine a angličtine
- organizácia kalendára partnera spoločnosti
- organizácia podujatí pre oddelenie
- udržiavanie aktuálnosti databáz
- prispievanie k efektívnej komunikácii v rámci oddelenia i firmy
- administratívne práce
- spolupráca s ostatnými asistentkami na oddelení
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodnom prostredí
- balík firemných benefitov (privátne zdravotné stredisko, životné a úrazové poistenie...)
- zaujímavá práca, ktorá umožňuje aktívne využitie angličtiny
Osobnostné predpoklady a zručnosti
stredoškolské vzdelanie
- minimálne 2-ročná prax na asistentskej pozícii, ideálne vo väčšej spoločnosti
- plynulá angličtina
- dobrý time-management
- znalosť administratívnych štandardov
- znalosť práce s PC (Word, Excel, Powerpoint)
- schopnosť pracovať samostatne na pridelených úlohách
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem uchadiať sa i túto pozíciu, kliknit na tlačidlo "Apply here" a vytvorte si svoj profil.
Kontakt
ID: 1605545
Dátum zverejnenia: 9.1.2014
2014-01-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: PwC
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou