Asistentka riaditeľa Sekcie priamych podpôr

Pôdohospodárska Platobná Agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 257,5 EUR/mesiacuvádzaný je len tarifný plat - plat sa skladá z tarifného platu + osobný príplatok, ktorý môže byť priznaný až do výšky 100 % platovej tarify v závislosti od kvality plnenia služobných úloh - bližšie informácie na ústnom pohovore výberového konania.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo Vás u nás na  pozícií asistentky riaditeľa Sekcie priamych podpôr čaká?


​• príjem a zapisovanie klasickej i elektronickej pošty,
​• evidencie objednávok, zmlúv, noriem,
​• vedenie štatistík a reportov, tvorba ďalších záznamov podľa potrieb útvaru,
​• administratívna podpora,
​• kopírovanie a skenovanie, zabezpečenie potrebných podpisov na dokumenty,
​• celkový prehľad a starostlivosť o firemnú agendu a jej archiváciu,
​• administratívna podpora pre organizačné celky,
​• komunikácia s úradmi,
​• objednávanie materiálu,
​• spracovávanie dochádzky zamestnancov,
​• evidencia služobných ciest na základe požiadavky zamestnancov,
​• telefonická komunikácia so žiadateľmi
​• zodpovednosť za reprezentačný fond,
​• spolupráca na projektoch vo firme,
​• organizovanie a zápisy porád, uvádzanie návštev a nákup občerstvenia,
​• zabezpečovanie obstarávania kancelárskych potrieb pre zamestnancov.​

Zamestnanecké výhody, benefity

​• mzda je závislá od skúsenosti kandidáta

​• 5 dní dovolenky navyše
​• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
​• pružný pracovný čas - ustanovený pracovný čas je 37,5 hod/týždeň
​• prvé tri mesiace pridelený mentor za účelom adaptačného vzdelávania
​• možnosť samoštúdia (trikrát za rok)
​• možnosť sickday (dvakrát za rok)
​• vzdelávanie a osobný rozvoj v danej oblasti, pretože školou to nekončí a u nás vám dáme možnosť neustále na sebe pracovať - preplatené schválené kurzy a školenia
​• Multisport karta a Upbalansea
​• zľavové poukážky ( Datart, Satur, Medirex, SND, Finančné poradenstvo...)
​• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy​

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto ponuka? Našli ste sa v požiadavkách na túto pracovnú pozíciu? Ste vy tá pravá osoba, ktorá by mala obohatiť náš tím? Odpovedali ste na všetko áno? Výborne! Tak nám neváhajte poslať váš životopis, ktorý si podrobne prečítame. Za vaše zaslané životopisy Vám vopred ďakujeme. Avšak budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky a ich pracovné skúsenosti považujeme za najvhodnejšie pre obsadzovanú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • očakávame zodpovednosť, dôslednosť, komunikačné zručnosti, svedomitosť a spoľahlivosť,
  • uchádzač by mal disponovať dobrými organizačnými schopnosťami,
  • skúsenosť s prácou vo Fabasofte je vítaná,
  •  A na záver pozitívny prístup k práci s úsmevom na tvári :).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

POMÁHAME SLOVENSKÉMU POĽNOHOSPODÁRSTVU....
Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) je orgánom štátnej správy plniacim úlohu poskytovania podpory a dotácie v oblasti pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. V rámci priamych podpôr, projektových podpôr, organizácie trhu a štátnej pomoci poskytuje finančné prostriedky slovenským poľnohospodárom, farmárom, lesníkom, vinohradníkom, včelárom, rybárom či chovateľom a tiež obciam a mestám na rozvoj vidieka. PPA je rozpočtová organizácia, napojená finančnými vzťahmi na rozpočet MPRV SR. Svoje činnosti vykonáva na základe akreditácie udelenej ministerstvom pôdohospodárstva.

PPA poskytuje
· Priame podpory
· Projektové podpory
· Štátnu pomoc
· Programy a opatrenia v rámci spoločnej organizácie trhu

PPA svojou činnosťou pokrýva celé územie Slovenska prostredníctvom svojich 14 regionálnych pracovísk a centrály v Bratislave. Sídlom platobnej agentúry je Bratislava.

Našim poslaním je cesta od tradičného k modernému.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Simona Kramárová
Tel.: +421918612498
E-mail: poslať životopis
ID: 4835537  Dátum zverejnenia: 21.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 257,5 EUR/mesiac