Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa Sekcie priamych podpôr
Pôdohospodárska Platobná Agentúra
Bratislava
plný úväzok
ihneď
Od 1 257,5 EUR/mesiacuvádzaný je len tarifný plat - plat sa skladá z tarifného platu + osobný príplatok, ktorý môže byť priznaný až do výšky 100 % platovej tarify v závislosti od kvality plnenia služobných úloh - bližšie informácie na ústnom pohovore výberového konania.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo Vás u nás na pozícií asistentky riaditeľa Sekcie priamych podpôr čaká?
• príjem a zapisovanie klasickej i elektronickej pošty,
• evidencie objednávok, zmlúv, noriem,
• vedenie štatistík a reportov, tvorba ďalších záznamov podľa potrieb útvaru,
• administratívna podpora,
• kopírovanie a skenovanie, zabezpečenie potrebných podpisov na dokumenty,
• celkový prehľad a starostlivosť o firemnú agendu a jej archiváciu,
• administratívna podpora pre organizačné celky,
• komunikácia s úradmi,
• objednávanie materiálu,
• spracovávanie dochádzky zamestnancov,
• evidencia služobných ciest na základe požiadavky zamestnancov,
• telefonická komunikácia so žiadateľmi
• zodpovednosť za reprezentačný fond,
• spolupráca na projektoch vo firme,
• organizovanie a zápisy porád, uvádzanie návštev a nákup občerstvenia,
• zabezpečovanie obstarávania kancelárskych potrieb pre zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• mzda je závislá od skúsenosti kandidáta
• 5 dní dovolenky navyše
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• pružný pracovný čas - ustanovený pracovný čas je 37,5 hod/týždeň
• prvé tri mesiace pridelený mentor za účelom adaptačného vzdelávania
• možnosť samoštúdia (trikrát za rok)
• možnosť sickday (dvakrát za rok)
• vzdelávanie a osobný rozvoj v danej oblasti, pretože školou to nekončí a u nás vám dáme možnosť neustále na sebe pracovať - preplatené schválené kurzy a školenia
• Multisport karta a Upbalansea
• zľavové poukážky ( Datart, Satur, Medirex, SND, Finančné poradenstvo...)
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- očakávame zodpovednosť, dôslednosť, komunikačné zručnosti, svedomitosť a spoľahlivosť,
- uchádzač by mal disponovať dobrými organizačnými schopnosťami,
- skúsenosť s prácou vo Fabasofte je vítaná,
- A na záver pozitívny prístup k práci s úsmevom na tvári :).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) je orgánom štátnej správy plniacim úlohu poskytovania podpory a dotácie v oblasti pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. V rámci priamych podpôr, projektových podpôr, organizácie trhu a štátnej pomoci poskytuje finančné prostriedky slovenským poľnohospodárom, farmárom, lesníkom, vinohradníkom, včelárom, rybárom či chovateľom a tiež obciam a mestám na rozvoj vidieka. PPA je rozpočtová organizácia, napojená finančnými vzťahmi na rozpočet MPRV SR. Svoje činnosti vykonáva na základe akreditácie udelenej ministerstvom pôdohospodárstva.
PPA poskytuje
· Priame podpory
· Projektové podpory
· Štátnu pomoc
· Programy a opatrenia v rámci spoločnej organizácie trhu
PPA svojou činnosťou pokrýva celé územie Slovenska prostredníctvom svojich 14 regionálnych pracovísk a centrály v Bratislave. Sídlom platobnej agentúry je Bratislava.
Našim poslaním je cesta od tradičného k modernému.