Manažér kontroly verejného obstarávania

Pôdohospodárska Platobná Agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 429 EUR/mesiacuvádzaný je len tarifný plat - plat sa skladá z tarifného platu + osobný príplatok, ktorý môže byť priznaný až do výšky 100 % platovej tarify v závislosti od kvality plnenia služobných úloh - bližšie informácie na ústnom pohovore výberového konania.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Vybraný zamestnanec na Sekciu projektových podpôr v oblasti kontroly verejného obstarávania / obstarávania  bude mať na starosti prevažne uvedené pracovné činnosti: 

  • vykonávanie administratívnej kontroly VO/O,
  • príprava návrhu správy/správy z kontroly VO/O,
  • práca v IS JOSEPHINE,
  • práca v agendovom IS a v registratúrnom IS (elektronické spisy).

Bude plne zodpovedať za:

  • správnosť posúdenia kompletnosti a splnenia kritérií VO/O,
  • vypracovanie výstupov z administratívnej kontroly v stanovenom rozsahu a forme,
  • komunikáciu s prijímateľmi.

Zamestnanecké výhody, benefity

​• mzda je závislá od skúsenosti kandidáta

​​• 5 dní dovolenky navyše
​​• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
​​• pružný pracovný čas - ustanovený pracovný čas je 37,5 hod/týždeň
​​• prvé tri mesiace pridelený mentor za účelom adaptačného vzdelávania
​​• možnosť samoštúdia (trikrát za rok)
​​• možnosť sickday (dvakrát za rok)
​​• vzdelávanie a osobný rozvoj v danej oblasti, pretože školou to nekončí a u nás vám dáme možnosť neustále na sebe pracovať - preplatené schválené kurzy a školenia
​​• Multisport karta a Upbalansea
​​• zľavové poukážky ( Datart, Satur, Medirex, SND, Finančné poradenstvo...)
​​• nápomocný a priateľský kolektív
​​• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy​​

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto ponuka? Našli ste sa v požiadavkách na túto pracovnú pozíciu? Ste vy tá pravá osoba, ktorá by mala obohatiť náš tím? Odpovedali ste na všetko áno? Výborne! Tak nám neváhajte poslať váš životopis, ktorý si podrobne prečítame. Za vaše zaslané životopisy Vám vopred ďakujeme. Avšak budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky a ich pracovné skúsenosti považujeme za najvhodnejšie pre obsadzovanú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

Požadovaná skúsenosť s procesom kontroly VO/O.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • flexibilita
  • samostatnosť
  • spoľahlivosť
  • asertívna komunikácia
  • schopnosť pracovať pod tlakom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

POMÁHAME SLOVENSKÉMU POĽNOHOSPODÁRSTVU....
Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) je orgánom štátnej správy plniacim úlohu poskytovania podpory a dotácie v oblasti pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. V rámci priamych podpôr, projektových podpôr, organizácie trhu a štátnej pomoci poskytuje finančné prostriedky slovenským poľnohospodárom, farmárom, lesníkom, vinohradníkom, včelárom, rybárom či chovateľom a tiež obciam a mestám na rozvoj vidieka. PPA je rozpočtová organizácia, napojená finančnými vzťahmi na rozpočet MPRV SR. Svoje činnosti vykonáva na základe akreditácie udelenej ministerstvom pôdohospodárstva.

PPA poskytuje
· Priame podpory
· Projektové podpory
· Štátnu pomoc
· Programy a opatrenia v rámci spoločnej organizácie trhu

PPA svojou činnosťou pokrýva celé územie Slovenska prostredníctvom svojich 14 regionálnych pracovísk a centrály v Bratislave. Sídlom platobnej agentúry je Bratislava.

Našim poslaním je cesta od tradičného k modernému.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Simona Kramárová
Tel.: +421918612498
E-mail: poslať životopis
ID: 4814706  Dátum zverejnenia: 23.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 429 EUR/mesiac