Špecialista na agrárne a trhové informácie Slovenska

Pôdohospodárska Platobná Agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 257,5 EUR/mesiacuvádzaný je len tarifný plat - plat sa skladá z tarifného platu + osobný príplatok, ktorý môže byť priznaný až do výšky 100 % platovej tarify v závislosti od kvality plnenia služobných úloh - bližšie informácie na ústnom pohovore výberového konania.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zamestnanec na odbore agrárnych informácií - ATIS vykonáva nasledovné pracovné činnosti:
  • zabezpečovanie a kontrola činností na úseku štátnej správy v súlade s pravidlami spoločnej organizácie trhu so živočíšnymi a rastlinnými komoditami,
  • aktívne získavanie a kontrola cenových a trhových informácií od respondentov a ich spracovanie podľa schválených pracovných postupov, manuálu a procedúr v IS,
  • vypracovanie podkladov pre hlásenia o cenách a údajoch o trhu za sledované komodity pre EK,
  • zasielanie cenových hlásení a hlásení o trhu za SR v stanovených termínoch prostredníctvom ISAMM do DG Agri,
  • zodpovednosť za vypracovanie cenových prehľadov a správ o trhu,
  • aktívne získavanie údajov o situácii na agropotravinárskom trhu,
  • komunikácia a udržiavanie vzorky respondentov na úrovni, ktorá zabezpečuje dostatočnú vypovedaciu schopnosť spracúvaných údajov,
  • analýza a objektívna interpretácia trhových informácií,
  • príprava riešení a návrhov na rozvoj trhového informačného systému v zmysle legislatívnych zmien,
  • príprava podkladov na poskytovanie základných informácií rôznorodého charakteru z IS, internetu, podkladov z EK, odborných podkladov,
  • spolupráca na vzájomnej kontrole výstupov spolupracovníkov s cieľom minimalizovať chybovosť spracovaných údajov a výstupov,
  • ukladanie údajov od respondentov a ostatnej potrebnej elektronickej komunikácie a dokumentácie v registratúre,
  • spracovanie manuálu a metodiky zberu trhových a cenových informácií za SR,
  • spracovanie návrhov formulárov pre zber informácií,
  • operatívne plnenie úloh stanovených riaditeľom odboru

Zamestnanecké výhody, benefity

• mzda je závislá od skúsenosti kandidáta

• 5 dní dovolenky navyše
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• pružný pracovný čas - ustanovený pracovný čas je 37,5 hod/týždeň
• možnosť sickday (dvakrát za rok)
• vzdelávanie a osobný rozvoj v danej oblasti, pretože školou to nekončí a u nás vám dáme možnosť neustále na sebe pracovať
• Multisport karta a Upbalansea
• zľavové poukážky ( Datart, Satur, Medirex, SND, Finančné poradenstvo...)
• nápomocný a priateľský kolektív
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť SAP výhodou
  • samostatnosť
  • svedomitosť a spoľahlivosť
  • dôslednosť
  • schopnosť pracovať pod tlakom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

POMÁHAME SLOVENSKÉMU POĽNOHOSPODÁRSTVU....
Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) je orgánom štátnej správy plniacim úlohu poskytovania podpory a dotácie v oblasti pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. V rámci priamych podpôr, projektových podpôr, organizácie trhu a štátnej pomoci poskytuje finančné prostriedky slovenským poľnohospodárom, farmárom, lesníkom, vinohradníkom, včelárom, rybárom či chovateľom a tiež obciam a mestám na rozvoj vidieka. PPA je rozpočtová organizácia, napojená finančnými vzťahmi na rozpočet MPRV SR. Svoje činnosti vykonáva na základe akreditácie udelenej ministerstvom pôdohospodárstva.

PPA poskytuje
· Priame podpory
· Projektové podpory
· Štátnu pomoc
· Programy a opatrenia v rámci spoločnej organizácie trhu

PPA svojou činnosťou pokrýva celé územie Slovenska prostredníctvom svojich 14 regionálnych pracovísk a centrály v Bratislave. Sídlom platobnej agentúry je Bratislava.

Našim poslaním je cesta od tradičného k modernému.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Simona Kramárová
Tel.: +421918612498
E-mail: poslať životopis
ID: 4784885  Dátum zverejnenia: 14.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 257,5 EUR/mesiac