Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent kontroly trhových opatrení a delegovaných činností
Pôdohospodárska Platobná Agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 143 EUR/mesiacuvádzaný je len tarifný plat - plat sa skladá z tarifného platu + osobný príplatok, ktorý môže byť priznaný až do výšky 100 % platovej tarify v závislosti od kvality plnenia služobných úloh Základný tarifný plat bude automaticky v septembri 2023 stúpať o 10%, t.z na 1257,50 eur.- bližšie informácie na ústnom pohovore výberového konania.
Od 1 143 EUR/mesiacuvádzaný je len tarifný plat - plat sa skladá z tarifného platu + osobný príplatok, ktorý môže byť priznaný až do výšky 100 % platovej tarify v závislosti od kvality plnenia služobných úloh Základný tarifný plat bude automaticky v septembri 2023 stúpať o 10%, t.z na 1257,50 eur.- bližšie informácie na ústnom pohovore výberového konania.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Nový zamestnanec na odbore "Kontroly trhových opatrení a delegovaných činností" bude vykonávať nasledovné pracovné činnosti:
• výkon auditov plnenia delegovaných činností v externých inštitúciách,
• monitoring legislatívy,
• monitoring delegovaných činností a plnenia úloh v externých inštitúciách,
• výkon sprievodných auditov a opakovaných kontrol v externých inštitúciách,
• správa, aktualizácia, tvorba a zverejňovanie zmlúv,
• zakladanie zmlúv v Centrálnom ekonomickom systéme pre potreby sekcie kontroly na mieste,
• vypracovávanie metodických postupov a manuálov súvisiacich s agendou delegovaných činností,
• výkon kontrol na mieste v oblasti opatrení spoločnej organizácie trhu,
• metodická a koncepčná činnosť pre kontrolu opatrení spoločnej organizácie trhu,
• výkon supervízie správ z KNM v oblasti opatrení spoločnej organizácie trhu.
Na tejto pozícií zamestnanec využíva legislatívny rámec: zákon č. 280/2017 Z. z. v platnom znení, nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2021/2116, delegované nariadenie Komisie (EÚ) č. 2022/127.
• výkon auditov plnenia delegovaných činností v externých inštitúciách,
• monitoring legislatívy,
• monitoring delegovaných činností a plnenia úloh v externých inštitúciách,
• výkon sprievodných auditov a opakovaných kontrol v externých inštitúciách,
• správa, aktualizácia, tvorba a zverejňovanie zmlúv,
• zakladanie zmlúv v Centrálnom ekonomickom systéme pre potreby sekcie kontroly na mieste,
• vypracovávanie metodických postupov a manuálov súvisiacich s agendou delegovaných činností,
• výkon kontrol na mieste v oblasti opatrení spoločnej organizácie trhu,
• metodická a koncepčná činnosť pre kontrolu opatrení spoločnej organizácie trhu,
• výkon supervízie správ z KNM v oblasti opatrení spoločnej organizácie trhu.
Na tejto pozícií zamestnanec využíva legislatívny rámec: zákon č. 280/2017 Z. z. v platnom znení, nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2021/2116, delegované nariadenie Komisie (EÚ) č. 2022/127.
Zamestnanecké výhody, benefity
• mzda je závislá od skúsenosti kandidáta
• 5 dní dovolenky navyše
• prvé 3 mesiace budeš mať prideleného mentora, ktorý ťa bude zaúčať do príslušnej agendy
• možnosť samoštúdia (3krát do roka)
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• pružný pracovný čas - ustanovený pracovný čas je 37,5 hod/týždeň
• možnosť sickday (dvakrát za rok)
• vzdelávanie a osobný rozvoj v danej oblasti, pretože školou to nekončí a u nás vám dáme možnosť neustále na sebe pracovať - preplatené kurzy a školenia
• Multisport karta a Upbalansea
• zľavové poukážky ( Datart, Satur, Medirex, SND, Finančné poradenstvo...)
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
• 5 dní dovolenky navyše
• prvé 3 mesiace budeš mať prideleného mentora, ktorý ťa bude zaúčať do príslušnej agendy
• možnosť samoštúdia (3krát do roka)
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• pružný pracovný čas - ustanovený pracovný čas je 37,5 hod/týždeň
• možnosť sickday (dvakrát za rok)
• vzdelávanie a osobný rozvoj v danej oblasti, pretože školou to nekončí a u nás vám dáme možnosť neustále na sebe pracovať - preplatené kurzy a školenia
• Multisport karta a Upbalansea
• zľavové poukážky ( Datart, Satur, Medirex, SND, Finančné poradenstvo...)
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto ponuka? Našli ste sa v požiadavkách na túto pracovnú pozíciu? Ste vy tá pravá osoba, ktorá by mala obohatiť náš tím? Odpovedali ste na všetko áno? Výborne! Tak nám neváhajte poslať váš životopis, ktorý si podrobne prečítame. Za vaše zaslané životopisy Vám vopred ďakujeme. Avšak budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky a ich pracovné skúsenosti považujeme za najvhodnejšie pre obsadzovanú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
právne, ekonomické, poľnohospodárske alebo prírodovedné zameranie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
výhodou je prax v oblasti vypracovania zmlúv, výkonu auditov alebo inej kontrolnej činnosti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické, koncepčné a strategické myslenie
- organizovanosť a dôslednosť
- adaptabilita
- práca s legislatívnymi a nelegislatívnymi aktmi
- reprezentatívne vystupovanie
- skúsenosti s prezentáciou na rokovaniach a pracovných stretnutiach
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
POMÁHAME SLOVENSKÉMU POĽNOHOSPODÁRSTVU....
Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) je orgánom štátnej správy plniacim úlohu poskytovania podpory a dotácie v oblasti pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. V rámci priamych podpôr, projektových podpôr, organizácie trhu a štátnej pomoci poskytuje finančné prostriedky slovenským poľnohospodárom, farmárom, lesníkom, vinohradníkom, včelárom, rybárom či chovateľom a tiež obciam a mestám na rozvoj vidieka. PPA je rozpočtová organizácia, napojená finančnými vzťahmi na rozpočet MPRV SR. Svoje činnosti vykonáva na základe akreditácie udelenej ministerstvom pôdohospodárstva.
PPA poskytuje
· Priame podpory
· Projektové podpory
· Štátnu pomoc
· Programy a opatrenia v rámci spoločnej organizácie trhu
PPA svojou činnosťou pokrýva celé územie Slovenska prostredníctvom svojich 14 regionálnych pracovísk a centrály v Bratislave. Sídlom platobnej agentúry je Bratislava.
Našim poslaním je cesta od tradičného k modernému.
Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) je orgánom štátnej správy plniacim úlohu poskytovania podpory a dotácie v oblasti pôdohospodárstva a rozvoja vidieka. V rámci priamych podpôr, projektových podpôr, organizácie trhu a štátnej pomoci poskytuje finančné prostriedky slovenským poľnohospodárom, farmárom, lesníkom, vinohradníkom, včelárom, rybárom či chovateľom a tiež obciam a mestám na rozvoj vidieka. PPA je rozpočtová organizácia, napojená finančnými vzťahmi na rozpočet MPRV SR. Svoje činnosti vykonáva na základe akreditácie udelenej ministerstvom pôdohospodárstva.
PPA poskytuje
· Priame podpory
· Projektové podpory
· Štátnu pomoc
· Programy a opatrenia v rámci spoločnej organizácie trhu
PPA svojou činnosťou pokrýva celé územie Slovenska prostredníctvom svojich 14 regionálnych pracovísk a centrály v Bratislave. Sídlom platobnej agentúry je Bratislava.
Našim poslaním je cesta od tradičného k modernému.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4596944
Dátum zverejnenia: 7.6.2023
2023-06-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Advokátsky koncipient, Ekonóm, Právnik, Referent správy zmlúv Spoločnosť: Pôdohospodárska Platobná Agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 143 EUR/mesiac