Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 400 EUR/mesiac
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti. Okrem mzdy Vám ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme Direct Telesales Managera!
Ste skúsený profesionál v oblasti telesalesu a hľadáte novú výzvu? Máte vášeň pre vedenie tímov a dosahovanie vynikajúcich výsledkov? Potom sa pridajte k nášmu tímu!
Náplň práce:
Za Vašu prácu ponúkame:
Ste skúsený profesionál v oblasti telesalesu a hľadáte novú výzvu? Máte vášeň pre vedenie tímov a dosahovanie vynikajúcich výsledkov? Potom sa pridajte k nášmu tímu!
Náplň práce:
- Efektívne plánovanie kapacity tímu retencie a prevencie s cieľom dosiahnutia maximálnej produktivity navolávania žiadostí o prenos čísla v stanovenej časovej lehote a kvalite.
- Organizovanie práce lídrov skupín prevencie a retencie, pravidelná kontrola výkonov a produktivity.
- Poskytovanie pravidelných reportov aktivít a statusu projektov v rámci B2C.
- Príprava retenčných a prevenčných nástrojov a postupov v spolupráci s oddelením marketingu a podľa požiadaviek B2C.
- Pravidelná kontrola agentov a kvality ich kontaktu so zákazníkmi za účelom zvýšenia spokojnosti zákazníkov a zlepšovania zákazníckej skúsenosti.
- Analýza dôvodov žiadostí o prenos čísla, výpovedí zmlúv a navrhovanie preventívnych riešení a postupov, ktoré zvýšia spokojnosť zákazníkov a minimalizujú výpovede.
- Spolupráca, rozvoj a koordinácia aktivít s predajnými tímami B2C Sales v rámci definovaných projektov a priorít.
Za Vašu prácu ponúkame:
- Od 3400 EUR/mesiac + atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
- Dobu neurčitú.
- Možnosť vykonávať prácu aj z domu.
Orange Benefity
Vieme, že kvalitne odvedená práca si zaslúži odmenu. Aj preto máme pre našich zamestnancov prichystanú atraktívnu ponuku benefitov, ktoré idú ruka v ruke s našimi hodnotami a podporujú vyváženosť práce a oddychu.- Flexibilná pracovná doba a možnosť Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre vás aj vašich blízkych
- 100 % hradené stravné (5,85 €/deň)
- Cez Referral program vás odmeníme až do výšky 1500 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo nonstop k dispozícii pre vás aj vašich blízkych
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 5+ rokov skúseností z oblasti direct telesales/ prevencie a retencie/ starostlivosti o zákazníka/ telesales predaja (Výhoda - ak je to v oblasti telco na slovenskom trhu)
- Skúsenosť s riadením telesales agentov a tímov.
- Organizačné schopnosti a efektívne riadenie tímov.
- Orientácia na zákazníka a na produktivitu a výsledky.
- Tímová spolupráca.
- Komunikatívnosť, asertivita a vynikajúce komunikačné zručnosti
- Zodpovednosť a zameranie na výsledky.
- Flexibilita a excelentný time manažment.
- Analytické a prezentačné zručnosti.
Informácie o výberovom konaní
Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.
Tešíme sa na Vaše reakcie!
Chcem túto prácu
O výberové konanie sa postaráViktória Liptáková z nášho People & Culture úseku.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
ID: 4795884
Dátum zverejnenia: 28.3.2024
2024-03-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Marketingový manažér, Supervízor call centra Spoločnosť: Orange Slovensko, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 3 400 EUR/mesiac