Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 860 € / mes. brutto
Informácie o pracovnom mieste
Čo bude Vašou úlohou?
Čo Vám za to dáme?
- Proaktívny telefonický kontakt so zákazníkmi spoločnosti, ktorí deklarujú nespokojnosť.
- Zisťovanie dôvodov nespokojnosti zákazníka.
- Riešenie danej situácie zákazníkov s cieľom zvyšovania ich spokojnosti.
- Ponuka a predaj služieb spoločnosti pri telefonickom kontakte.
- Pracovná doba – jednozmenná prevádzka (PO-PIA).
Čo Vám za to dáme?
- od 860 € brutto + garantovaný 13. plat, okrem toho 2x ročne veľmi zaujímavé výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov). Môžu Vám vylepšiť mzdu pred letnými dovolenkami a Vianocami.
Orange Benefity
Ako starostlivý zamestnávateľ máme pre našich kolegov pripravenú širokú paletu benefitov s ohľadom na ich potreby a pohodlie. Benefity delíme do 4 kategórií:Komfort
- plne hradený príspevok na stravovanie vo forme gastrolístkov/gastrokariet (3,90 €/deň)
- príspevok na mobilný telefón vo výške 350 € podľa vlastného výberu, každé dva roky
- zamestnanecký paušál pre každého nášho kolegu úplne zadarmo, zároveň zvýhodnená ponuka našich služieb pre rodinných príslušníkov alebo priateľov
- kompenzácia 8 dní PN/OČR
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
Balans
- na zachovanie rovnováhy medzi pracovným a súkromným životom, dostanete od nás nejaké to voľno navyše, napríklad počas leta
Zážitok
- každý potrebuje svoj tím - ten vieme utužiť v rámci spoločných teambuildingov a zamestnaneckej párty
Voľba
- každý má svoje špecifické potreby a Orange to vie - dáva Vám na výber čerpať benefity v našej cafeterii, v ktorej dostanete na kalendárny rok 900 € na čerpanie u rôznych poskytovateľov v oblasti zdravia, športu, cestovania, kultúry či finančných benefitov. Je potom už iba na Vás, či sa rozhodnete kúpiť lístky do kina, dobrú knihu, dovolenku či letenku do obľúbenej destinácie, alebo si prispievať do doplnkového dôchodkového sporenia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
všeobecné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Požadovaná prax
zákaznícky servis, obchod
1
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 1 rok praxe v oblasti zákazníckeho servisu alebo obchodu, poskytovaním zákazníckej podpory je vítaný
- MS Office na mierne pokročilej úrovni
- veľkú orientácia na zákazníka
- výborné komunikačné zručnosti
- schopnosť vyjednávať
- flexibilita
- zvládnutý time-management a schopnosť stanovenia si priorít
Informácie o výberovom konaní
Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.
Tešíme sa na Vaše reakcie!
Chcem túto prácu
O výberové konanie sa postaráMartina Babicová z nášho People & Culture úseku.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
ID: 4019369
Dátum zverejnenia: 12.1.2021
2021-01-12
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Helpdesk operátor Spoločnosť: Orange Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 860 € / mes. brutto